Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:52:21 GMT

تکذیب لو رفتن سؤالات امتحان نهایی در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۳۳۴۷

مدیر آموزش و پرورش دزفول با تکذیب خبر لو رفتن سؤالات امتحان نهایی در این شهرستان، گفت: با کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، برخورد می‌شود.

عبدالمحمد جرجانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص خبر لو رفتن سؤالات امتحان درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه این شهرستان و لغو این امتحان، اظهار کرد: لو رفتن سوالات، مربوط به برخی شهرهای دیگر استان بوده است نه شهرستان دزفول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از آنکه از سوی حراست به ما اعلام شد سوالات امتحان نهایی در برخی شهرهای استان لو رفته و در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌، امتحان درس آمادگی دفاعی که قرار بود هفته گذشته برگزار شود، لغو و به 16 خردادماه موکول شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: برخی رسانه‌ها شیطنت کردند و گفتند سؤالات در دزفول لو رفته است اما این مسأله صحت ندارد، این سؤالات در برخی شهرهای دیگر استان لو رفته بودند و به دلیل این‌که امتحان به صورت سراسری برگزار می‌شد، این امتحان در کل استان لغو شد.

جرجانی ادامه داد: فضای مجازی چندی است که برای همه مشکل‌ساز شده است و با منتشرکنندگان این خبر برخورد می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود