Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز فضاي کنوني بازار نقل و انتقالات فوتبال کشور را احمقانه و غير منطقي توصيف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، مديرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبريز نسبت به فضاي کنوني بازار نقل و انتقالات تابستاني فوتبال ايران انتقادهاي بسيار زيادي وارد مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شرط و شروط‌هايي ايران مي‌گيرد که کارشناسان مدعي هستند عامل اصلي فرار مالياتي و دور زدن قوانين مالياتي در اقتصاد فوتبال ايران است.


هوشنگ نصيرزاده مديرعامل گسترش فولاد تبريز درباره شرايط فعلي بازار نقل و انتقالات به خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان گفت: بدعت‌هاي بد، غلط و زشتي در قراردادهاي بازيکنان با باشگاه‌ها در فوتبال ايران در سال‌هاي اخير جا افتاده است که بايد حتما توسط فدراسيون برچيده شود. برنامه‌ريزي‌هاي اقتصادي در فوتبال ايران فوتباليست‌ها را به شکل بسيار عجيبي در مذاکره با باشگاه‌ها متوقع کرده است. اين توع عامل شرط‌هايي مي‌شود که من نمي‌توانم آنها را هضم کنم.

وي در ادامه بدون اسم بردن از بازيکن خاصي پيرامون اتفاقاتي که در مذاکره با بازيکنان مختلف رخ داده است عنوان کرد: طبيعتا باشگاه‌ها وقتي با بازيکني قرارداد مي‌بندد، منظور از يک فصل در ليگ برتر 30 مسابقه به صورت رفت و برگشت است. اما بازيکن هنگام مذاکره به ما تاکيد مي‌کند اگر در 50 درصد بازي‌ها حضور داشتم مقداري پول به دريافتي‌اش اضافه شود. يا يک هافبک به ما مي‌گويد اگر پاس گل داد مبلغ قراردادش بيشتر شود. اين مدل مذاکره و ثبت قرارداد‌ها با اين هدف که هر طور شده ما بازيکن مدنظر خود را جذب کنيم به نظر من احمقانه است!

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد در ادامه، توضيحات بيشتري پيرامون پشت پرده قراردادهاي بازيکنان ارائه داد و گفت: اين شرط و شروط و خواسته‌ها واقعا غير منطقي است. مهاجم براي تعداد گل‌هايي که مي‌زند پول اضافه مي‌خواهد. يک بازيکن گفته بود اگر تعداد حضورم در ترکيب 18 نفره تيم در طول مسابقات به يک عدد مشخص رسيد، چند درصد به مبلغ قراردادش اضافه شود. يا دروازه‌باني را سراغ داريم که اعلام کرده اگر براي هر بازي که گل نخوردم و کلين‌شيت داشتم دستمزد قراردادش بالاتر برود. به نظر بنده تقاضاي اين شروط واقعا مسخره و و بسته شدن چنين قراردادهايي که نمونه اش در فوتبال ايران زياد است، ناشي از عدم فهم فوتبال حرفه‌اي در بين ارکان مختلف فوتبال کشور است.

نصيرزاده در ادامه صحبت‌هاي خود به نکته جالب اشاره و تاکيد کرد: من به عنوان مديرعامل وقتي با مهاجمي قرارداد مي‌بندم انتظارم اين است که گل بزند. وظيفه مهاجم گل زدن است. وقتي يک هافبک جذب مي‌کنيم پاس گل دادن وظيفه ذاتي او است. يا اصولا ما درواز‌ه‌بان جذب مي‌کنيم که گل نخوريم. نمي‌شود براي گل نخوردن در يک بازي که وظيفه ذاتي و اصلي يک دروازه‌بان است پول اضافه بدهيم! من نمي‌دانم که باشگاه‌ها به کدام دليل و منطق اين عادت بد را بين فوتباليست‌هاي ما باب کرده‌اند! اين آپشن‌هاي اضافي در همين سال گذشته مشکلات زيادي براي برخي باشگاه‌ها به وجود آورد. البته در تمام دنيا اين فضا وجود دارد و آپشن‌هاي مختلفي در قرارداد‌ها گذاشته مي‌شود. اما امروز مي‌بينيم که بازيکنان درجه دو و سه هم با يک مديربرنامه وارد مذاکره مي‌شوند و چنين درخواست‌هايي مي‌کنند.

وي باشگاه گسترش فولاد تبريز درباره نوع مذاکره‌اش با ايجنت‌هاي بازيکنان هم گفت: ما فقط ايجنت‌هايي را براي مذاکره مي‌پذيريم که مجوز رسمي و سابقه خوبي داشته باشند. وقتي با بازيکني قرارداد مي‌بنديم هم از ايجنت و مديربرنامه‌اش مي‌خواهيم که پاي قرارداد را امضا کند تا نسبت به کاري که مي‌کند مسئول باشد! به هر صورت کارگزاران مختلفي خواهان همکاري با باشگاه بوده‌اند که ما برخي از آنها را براي مذاکره قبول کرديم و برخي را رد کرديم اما به هيچ عنوان حاضر نيستيم همان کار غلطي را انجام دهيم که خيلي‌هاي ديگر براي قرارداد بستن با بازيکنان خود انجام مي‌دهند! ما حاضر نيستيم براي فرار از پرداخت ماليات چنين شرط‌هايي در قرارداد‌ها بگذاريم و پردات ماليات را هم به خود بازيکنان محول کرده‌ايم.

انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا