Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:10:56 GMT

غیب پرور: دانشمندان شهید الگوی ماندگار عرصه علم هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۳۶۷۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مقاومت مردم ایران همواره سد راهی مقابل دشمنان است و نمی‌گذارد آن‌ها به اهداف شوم خود دست یابند.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفیندر دیدار با خانواده شهید احمدی روشن-دانشمند هسته‌یی- با اشاره به تلاش های مجاهدانه دانشمندان هسته ای در پیشرفت های به دست آمده، اظهار کرد: همه دانشمندان این عرصه برای پیشرفت‌های هسته‌یی شبانه روز تلاش کردند، اما دانشمندان شهید به الگویی ماندگار در این عرصه تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه صبر و استقامت خانواده‌های دانشمندان شهید برای همه درس آموز است، تاکید کرد: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که با ملتی مقاوم و مستحکم رو به رو هستند که همواره مدافع انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور خود می‌باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «حفظ دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور یک مطالبه عمومی مردم است»، خاطر نشان کرد: هر پیشرفتی در کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان دانشمندان و عالمان عرصه‌های مختلف است، اما پیشرفت‌های هسته‌یی صلح آمیز کشور علاوه بر مجاهدت‌های صورت گرفته، مرهون خون شهدایی همچون مصطفی احمدی روشن و سایر شهدای عزیز این عرصه می‌باشد.

غیب پرورهمچنین با اشاره به خیانت‌های دشمنان ایران اسلامی علیه ملت، گفت: مقاومت مردم ایران که الگوی آن در خانواده‌های شهدا به خوبی تجسم یافته است، همواره سد راهی مقابل دشمنان ماست که نمی‌گذارد به اهداف شوم خود دست یابند.

در این دیدار رحیم احمدی روشن پدر احمدی روشن نیز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به آسانی به دست نیامده است، خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف باید با تمام وجود و امکانات خود از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن حفاظت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم ایران با پیشرفت‌های هسته‌یی احساس غرور می‌کنند و مسئولان صنعت هسته‌یی کشور نباید نسبت به این غرور ملی کشور بی تفاوت باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در پیام محمدرضا حسین نژاد آمده است: شهید بزرگوار مرتضی مطهری بدون شک یکی از نخبگان و متفکران جامعه اسلامی است که راه طریقت، علم، آگاهی و جستجوگری را به عنوان متعالی‌ترین اندیشه‌ها در مسیر زندگی جوانان قرار داد تا دریچه حقیقت، فضیلت و معرفت را به روی همگان بگشاید.
حسین نژاد افزود: داشتن روحیه تواضع علمی و حقیقت طلبی از مشخصه بارز جامعه معلمان و آموزگاران، این تلاشگران بی ادعای عرصه علم و تربیت است و با چنین رویکردی، جامعه پویایی و بالندگی مسیر خود را خواهد یافت.
استاندار خراسان شمالی در این پیام ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت معلمان، مربیان نسل آینده و معماران آینده جامعه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم، دانش و پرورش دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی ایران اسلامی باشیم.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • معلم باید الگوی جامعه باشد
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است