Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - استاندار قم بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های ریلی قم بر اساس مطالعات کارشناسی شده تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم سید مهدی صادقی صبح چهارشنبه در دیدار مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید به توسعه راه آهن به عنوان بستر امن برای توسعه اظهار داشت: جایگاه خاص استان قم در این راستا بایستی مور توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به دستور رئیس جمهور و نیز اجرای متروی قم افزود: تسریع در اجرای طرح‌های ریلی استان می‌تواند نقش موثری در حمل و نقل در مرکز ایفا نماید.

استاندار قم با اشاره به طرح‌های ریلی همچون اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن سراسری اظهار داشت: امیدواریم اهتمام ویژه مسئولان ملی نسبت به اجرای طرح‌های ریلی قم و نیز پیگیری مدیران قمی توسعه زیرساخت‌ها را به همراه داشته باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های راه آهن قم بر اساس مطالعات کارشناسی شده باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت