Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@11:19:49 GMT

ترکیب کامل هیات رییسه جدید مجلس + جدول گرایش‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۴۷۴۱

ترکیب کامل هیات رییسه جدید مجلس + جدول گرایش‌ها

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در انتخابات هیات رییسه برای سال دوم فعالیت مجلس، علی لاریجانی به عنوان تنها کاندیدای ریاست مجلس در معرض رای نمایندگان قرار گرفت که با کسب ۲۰۴ رای، رئیس مجلس ماند.

نمایندگان همچنین از بین علی مطهری، مسعود پزشکیان، هادی قوامی و حمیدرضا حاجی بابایی، مجددا مسعود پزشکیان و علی مطهری را به ترتیب با ۱۷۹ و ۱۶۳ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم مجلس انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه احمد امیرآبادی فراهانی، فریده اولادقباد، اکبر رنجبرزاده، محمدحسین فرهنگی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، غلامرضا کاتب، محمدعلی وکیلی و علی اصغر یوسف‌نژاد برای سمت دبیری هیات رئیسه اعلام کاندیداتوری کردند که از این بین اکبر رنجبرزاده، محمدحسین فرهنگی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، غلامرضا کاتب، محمدعلی وکیلی و احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان ۶ دبیر هیات رییسه انتخاب شدند.

پیش از این علی اصغر یوسف‌نژاد در سمت دبیری هیات رییسه حضور داشت که با رای امروز مجلس محمدحسین فرهنگی جایگزین وی شد.

همچنین بهروز نعمتی، محمد قسیم عثمانی، رسول خضری، محمد آشوری، مجید ناصری نژاد، اسدالله عباسی، محمد محمودی شاه نشین و محمد فیضی برای سمت کارپردازی(ناظر) هیات رییسه مجلس کاندیدا شدند که نمایندگان محمد آشوری، بهروز نعمتی و اسدالله عباسی را به عنوان سه ناظر هیات رییسه انتخاب کردند.

در ترکیب هیات رییسه سال اول مجلس محمدقسیم عثمانی یکی از سه ناظر هیات رییسه بود که با رای نمایندگان اسدالله عباسی جایگزین وی شد.

بر این اساس ترکیب ۱۲ نفره هیات رییسه مجلس با دو تغییر نسبت به سال اول فعالیت مجلس دهم شکل گرفت.

در جدول زیر گرایش سیاسی اعضای جدید هیات رییسه مجلس آمده است:

سمت عنوان فراکسیون رییس علی لاریجانی نواب رییس مسعود پزشکیان امید نواب رییس علی مطهری امید دبیر محمدعلی وکیلی امید دبیر احمد امیرآبادی فراهانی ولایی دبیر اکبر رنجبرزاده ولایی دبیر محمدحسین فرهنگی ولایی دبیر امیرحسین قاضی زاده هاشمی ولایی دبیر غلامرضا کاتب مستقلین ناظر محمد آشوری مستقلین ناظر بهروز نعمتی مستقلین ناظر اسدالله عباسی ولایی

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود