Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:12:49 GMT

علام ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد شبکه یک سیما

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۵۹۶۲

علام ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری برنا، در روزهای یک شنبه و دوشنبه چهارده و پانزده خرداد ویژه برنامه های مختلفی پیرامون شخصیت و قیام امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و مباحث پیرامون واقعه 15 خرداد به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

مردی برای فردا برنامه ای پنج قسمتی است که زندگی سیاسی امام خمینی (ره) را روایت می کند. این برنامه از فردا پنج شنبه 11 خرداد تا دوشنبه 15 خرداد پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه تحلیلی نگاه یک هم شنبه 13 خرداد حوالی ساعت 23 بصورت زنده و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین خمینی از حسینه جماران پخش خواهد شد.

خاطرات روزهای داغ هم مستندی است که روایت های مردم و مسولان و نزدیکان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد. این مستند 40 دقیقه ای 14 خرداد ساعت 23:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.

مستند 20 دقیقه ای روح الله هم که زندگی امام خمینی را از زاویه ای متفاوت معرفی می کند یک شنبه 14 خرداد ساعت 8:45 به روی آنتن خواهد رفت.

مهر خاوران هم نام برنامه ای دیگری است که روز دوشنبه 15 خرداد ساعت 7:15 پخش خواهد شد.

همچنین در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) سخنرانی مقام معظم رهبری بطور زنده و از ساعت 19 از حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی پخش می شود.

اندیشه های جاوید مستند دیگر است که به موضوع اندیشه های امام خمینی در موضوع استکبار ستیزی می پردازد. در این برنامه از بحث کاپیتالاسیون و انجمن های ایالتی و ولایتی که اولین مخالفت و رویارویی حضرت امام با دولت آمریکا بود تا حادثه طبس و دخالت نظامی آمریکا به خاک ایران را روایت می کند. سهراب فاضلیان تهیه کننده این مستند 20 دقیقه ای است که 14 خرداد حوالی ساعت 14:45 از شبکه یک پخش خواهد شد.

همچنین مستند در مسیر آزادی به تهیه کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که روز 15 خرداد حوالی ساعت 14:45 به روی آنتن می رود. این مستند درباره نگاه امام خمینی(ره) به زنان و نقش زنان در جامعه از سال 42 تا 1357 و تاثیر این قشر جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی است. در این مستند 25 دقیقه ای به جایگاهی که زنان پس از پیروزی انقلاب به آن دست می یابند اشاره می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند پرتره «ابوجهاد، پدرِ جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه -۱۱ اردیبهشت ماه- برای نخستین بار پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه -۱۲ اردیبهشت ماه - در ساعت ۰۰:۳۰ و ۱۵.۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمده و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدرِ جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم