Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: کمیته تحقیق و پژوهش ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به جهاد دانشگاهی لرستان واگذار شده که عملکرد مطلوب آن باعث شده است استان لرستان از لحاظ پژوهش بین استان‌های برتر کشور قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا آقامیرزایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان که امروز چهارشنبه، دهم خردادماه برگزار شد، یکی‌از ضعف‌های ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را چارت تشکیلاتی دانست و افزود:فرمانداران، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و ۲۰ نفر از مدیران دستگاه‌های استانی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامیرزایی با اشاره به این‌که ریاست کمیته‌ی تخصصی درمان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برعهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی است، تصریح کرد: کمیته حقوقی این ستاد به ریاست دادستان استان، کمیته‌ی تحقیق و پژوهش به ریاست معاونین دانشگاه‌های استان تشکیل می‌شود این در حالی‌است که کمیته تحقیق و پژوهش ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به جهاد دانشگاهی لرستان واگذار شده که عملکرد مطلوب آن باعث شده است استان لرستان از لحاظ پژوهش بین استان‌های برتر کشور قرار گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سال ۹۴ بیش‌از ۲۰ هزار از نفر از معلمان آموزش و پرورش دوره ضمن خدمت پیشگیری از مواد مخدر را طی کردند.

وی یکی‌از مهمترین وظایف شهرداری را پاکسازی شهر از معتادین متجاهر دانست و گفت: معتادین متجاهر معتادانی هستند که اعتیادشان را در ملاءعام آشکار می‌کنند.

آقامیرزایی تصریح کرد: یکی‌از مهمترین حوزه‌های کاری ستاد هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر کمیته درمان است این در حالی‌است که هزینه درمان بسیار بالا است و در سطح کشور به یک چالش تبدیل شده است.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: در حال حاضر در حوزه درمان و در کل شهرستان‌ها به تعداد کافی مراکز ارائه خدمت داریم. در حال حاضر ۱۵۵ مرکز تحت عنوان مراکز درمانی هشت‌گانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان لرستان فعالیت می‌کنند.

سجاد بابایی، منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا نیز در این جلسه گفت: از لحاظ جغرافیایی عمده توزیع‌کنندگان مواد مخدر در مناطق حاشیه‌نشین هستند.مناطق حاشیه‌ای کمترین خدمات شهری را دارند این در حالی‌است که برای بالا بردن سطح فرهنگ مردم و پیشگیری از مواد مخدر باید کارهای پژوهشی و پژوهش‌محوری انجام شود.عواقب اعتیاد به مواد مخدر برای اکثریت جامعه ملموس است اما با این حال عده‌ای به‌سمت مواد مخدر می‌روند.

وی پژوهش و کارهای پژوهشی را برای فرهنگ‌سازی و پیشگیری از مواد مخدر ضروری دانست و تصریح کرد: باید خدمات شهری در مناطق حاشیه‌نشین بیشتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه