Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ریاض فرحانی با اعلام این خبر اظهار کرد: انجام بازشماری صندوق های رای یک سری تشریفات قانونی دارد که می بایست انجام می شد.

وی با اشاره به اینکه مطابق با ماده ۵۸ قانون انتخابات، پیشنهاد هیئت نظارت استان خوزستان و تائید هیئت نظارت مرکزی برای انجام این کار الزامی است، گفت: نامه هیئت نظارت مرکزی خطاب به استاندار خوزستان و فرماندار آبادان واصل شد و بر این اساس فرمانداری آبادان آمادگی کامل برای بازشماری آراء را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرحانی افزود: در زمان حاضر هیئت نظارت استان خوزستان درخواست رسیدگی و بازشماری آرای ۳۰ صندوق رای در آبادان را دارد که در صورت نیاز به شمارش مجدد صندوق های بیشتر این آمادگی برای بازشماری تمامی ۹۳ صندوق اخذ رای شهری وجود دارد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان تصریح کرد: اکنون منتظر اعلام زمان بازشماری صندوق های رای از سوی هیئت نظارت استان خوزستان و شهرستان هستیم.

فرحانی در پایان تاکید کرد: درخواست اولیه هیئت نظارت برای بازشماری صندوق ها طبق نامه ارسالی هیئت نظارت مرکزی، ۳۰ صندوق بوده و هرگونه اعلام دیگری صحیح نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«جواد سعدون زاده» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

جواد سعدون زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص آب بر اساس حق آبه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به کسب و کارهای ملوانان گفت: قشر لنج‌داران هیچ‌گونه حمایتی از سوی دولت و سازمان‌های مربوطه نمی‌شوند و باید سوخت و بیمه آنها پیگیری شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان افزود: ضرورت دارد برای لنج‌داران در خصوص کالای ته لنجی فضا بازتر شود و آنها باید دفعات مکرری از سوخت یارانه‌ای برخوردار شوند.

سعدون زاده در ادامه اشتغال را مهم‌ترین چالش شهر آبادان قلمداد کرد و ادامه داد: به طور حتم مانند دوره‌های گذشته پالایشگاه آبادان در محور توجه ما است و برای عملیاتی کردن فاز باقی مانده اقدام اساسی می‌کنم؛ در دو دوره قبلی حضورم در مجلس شورای اسلامی اقدامات اساسی برای تأمین اعتبار فازهای این پالایشگاه انجام دادم.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان، توضیح داد: با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی داریم ولی در مرزهای جنوبی کشاورزان ما که میراث کهن نخل‌داری را دارند، حمایت نمی‌شوند. پاسخگو کردن وزارت جهاد کشاورزی جزو وظایف نمایندگان مجلس است که باید در روزهای سخت و روزهای پُر برکت در کنار کشاورزان باشند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان، توجه به توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و تاکید کرد: فعال کردن تجارت در گمرک‌های سه‌گانه آبادان یکی از برنامه‌هایم است. تجارت، صنعت، گردشگری و ترانزیت می‌تواند اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر و حتی خوزستان را تحت تأثیر خود قرار بدهد.

کد خبر 6096018

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان