Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@00:27:19 GMT

ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد شبکه یک سیما

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۶۹۵۶

روابط عمومی شبكه يك سیما، ويژه برنامه های روز 14 و 15 خرداد 96 را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روابط عمومی شبكه يك، در روزهاي يك شنبه و دوشنبه 14 و 15 خرداد ويژه برنامه هاي مختلفي درباره شخصيت و قيام امام خميني (ره) تا پيروزي انقلاب و مباحث واقعه 15 خرداد به روي آنتن شبكه يك خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردي براي فردا برنامه اي پنج قسمتي است كه زندگي سياسي امام خميني (ره) را روايت مي كند. اين برنامه از فردا پنج شنبه 11 خرداد تا دوشنبه 15 خرداد پخش مي شود.
برنامه تحليلي نگاه يك هم شنبه 13 خرداد حوالي ساعت 23 به صورت زنده و با حضور حجت الاسلام و المسلمين حسن خميني از حسينه جماران پخش خواهد شد.
خاطرات روزهاي داغ هم مستندي است كه روايت هاي مردم و مسئولان و نزديكان رهبر كبير انقلاب اسلامي را به تصوير مي كشد. اين مستند 40 دقيقه اي 14 خرداد ساعت 23 و 15 دقيقه از شبكه يك پخش خواهد شد.
مستند 20 دقيقه اي روح الله هم كه زندگي امام خميني را از زاويه اي متفاوت معرفي مي كند يك شنبه 14 خرداد ساعت 8 و 45 دقيقه به روي آنتن خواهد رفت.
مهر خاوران هم نام برنامه اي ديگري است كه روز دوشنبه 15 خرداد ساعت 7 و 15 دقيقه پخش خواهد شد.
همچنين در سالروز ارتحال امام خميني (ره) سخنراني مقام معظم رهبري به طور زنده و از ساعت 19 از حرم مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي پخش مي شود.
انديشه هاي جاويد مستند ديگري است كه به موضوع انديشه هاي امام خميني درباره استكبار ستيزي مي پردازد. در اين برنامه از بحث كاپيتولاسيون و انجمن هاي ايالتي و ولايتي كه نخستين مخالفت و رويارويي حضرت امام با دولت آمريكا بود تا حادثه طبس و دخالت نظامي آمريكا به خاك ايران را روايت مي كند. سهراب فاضليان تهيه كننده اين مستند 20 دقيقه اي است كه 14 خرداد حوالي ساعت 14 و 45 دقيقه از شبكه يك پخش خواهد شد.
همچنين مستند در مسير آزادي به تهيه كنندگي هومن نيري كاري از گروه سياسي شبكه يك است كه روز 15 خرداد حوالي ساعت 14 و 45 دقيقه به روي آنتن مي رود. اين مستند درباره نگاه امام خميني(ره) به زنان و نقش زنان در جامعه از سال 42 تا 57 و تأثير اين قشر جامعه در پيروزي انقلاب اسلامي است. در اين مستند 25 دقيقه اي به جايگاهي كه زنان پس از پيروزي انقلاب به آن دست مي يابند اشاره مي شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم