Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد معراج شهداي مرکز گفت: کار شناسايي پيکرهاي مطهر شهدا هم‌اکنون آغاز شده و فرايند نمونه‌گيري و کارهاي کارشناسي در اين زمينه پيگيري مي‌شود. سرهنگ ابراهيم رنگين، رئيس ستاد معراج شهداي مرکز، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران پويا، با اشاره به آغاز کار شناسايي پيکرهاي مطهر شهدا گفت: پيکرهاي مطهر 135 شهيد تازه تفحص شده به‌تازگي از معراج شهداي اهواز به معراج شهداي مرکز در تهران منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کار شناسايي پيکرهاي مطهر شهدا هم‌اکنون آغاز شده و فرآيند نمونه‌گيري و کارهاي کارشناسي در اين زمينه پيگيري مي‌شود. مشخصات شهدايي که هويت آنها بعد از مراحل کارشناسي شناسايي مي‌شوند، بعد از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.
رنگين در ادامه تصريح کرد: بعد از انجام کار شناسايي طبق اعلام قبلي سردار باقرزاده پيکرهاي مطهر شهدايي که شناسايي مي‌شوند و پيکرهاي مطهر شهداي گمنام، بيست و پنجم شوال همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سراسر کشور تشييع خواهند شد.
پيکرهاي مطهر 135 شهيد دفاع مقدس صبح روز پنج‌شنبه، چهارم خرداد ماه 96 از آبراه اروند وارد کشور شدند. پيکرهاي مطهر شهداي تازه تفحص شده در مناطق عملياتي استان‌هاي بصره، الاماره و حوالي شهر کوت عراق تفحص شد که در عمليات‌هاي محرم، خيبر، بدر، کربلاي 4 و تک‌هاي دشمن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسيدند. 18 نفر از اين شهدا از شهداي غواص عمليات کربلاي4 هستند که در جزيره ام‌الرصاص پيدا شده‌اند. پيکر سه تن از اين شهداي غواص با دستان بسته پيدا شده است. همچنين پيکر مطهر جانباز شهيد علي محمدرضايي با يک پاي مصنوعي اهل قزوين و برادر شهيد مدافع حرم حميد محمدرضايي يکي از اين پيکرهاي تازه تفحص شده است.
انتهاي پيام/*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده