Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@14:07:14 GMT

حملات توئیتری ترامپ دموکراتها را نشانه گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۷۷۹۷

رئیس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد: گزارش شده که دموکرات ها یعنی کسانی که «کارتر پِیج» را درباره ارتباط با روسیه مورد انتقاد خود قرار داده اند، خواهان شهادت وی نیستند.

خبرگزاری مهر: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری باردیگر دموکرات ها و تمامی کسانی که تیم انتخاباتی وی را به ارتباط با روسیه متهم می کنند را آماج حملات خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود در این باره نوشت: به من گزارش شده است که دموکرات ها یعنی کسانی که «کارتر پِیج» (Carter Page) را درباره ارتباط با روسیه مورد انتقاد شدید خود قرار داده اند، خواهان شهادت وی نیستند.

«دونالد ترامپ» ادامه داد: او (کارتر پِیج) پرونده آن ها علیه خود را مختومه می کند و اکنون به دنبال آن است تا با نشان دادن شهادت نادرست و یا گمراه کننده «جیمز کومی» و «جان برنان» نام خود را نیز تبرئه نماید.

لازم به ذکر است، هفته گذشته «کارتر پِیج» که مشاور ترامپ در سیاست خارجی در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال گذشته بود، در بیانیه ای اعلام کرده که حاضر است درباره اتهام ارتباط با روسیه در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان این کشور حاضر شده و درباره نادرست بودن اتهام مذکور شهادت دهد.

گفتنی است، برخی از قانونگذاران در مجلس نمایندگان آمریکا که تعداد زیادی از آن ها نیز دموکرات ها هستند مدتی است تعدادی از نزدیکان ترامپ از جمله «کارتر پِیج» را متهم کرده اند که در زمان تبلیغات ریاست جمهوری ترامپ با روسیه ارتباط دیپلماتیک برقرار کرده است؛ چرا که انجام هرگونه فعالیت دیپلماتیک پیش از تصدی پُست های مربوطه در این کشور تخلف به شمار می آید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه شبکه «سی.ان.ان» گزارش کرد: گسترش خشم دانشجویان آمریکایی به خاطر سرکوب دانشجویان معترض حامی فلسطین توسط پلیس در ضمن ادامه حمایت‌های «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه باعث رویگردانی رای‌دهندگان جوان و به اصطلاح نسل «زد» از او با نزدیک شدن به موعد انتخابات ۲۰۲۴ شده است.

«حسن پیرعلی»، یکی از جوانان مسئول تبلیغات انتخاباتی در حمایت از جو بایدن در دانشگاه «ویک فورست» در کارولینای شمالی گفت: «اگر بخواهم از خودروهای برقی و تغییرات آب‌وهوایی حرف بزنم یک دانشجو از من می‌پرسد پس موضوع انتشار گازهای گلخانه‌ای در اثر بمباران غزه چه می‌شود؟ آن وقت مجبورم بگویم در این مورد قادربه کمک نیستم.»

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که «یهودستیزی و سخنان نفرت انگیز در دانشگاه‌های آمریکا جایی ندارد»، اما از حق اعتراض مسالمت آمیز دفاع کرد.

سی‌.ان.ان گزارش داد وخامت وضعیت در نوار غزه با توجه دسترسی بسیاری از جوانان آمریکایی به گزارش‌های در لحظه درباره جنگ در این باریکه از طریق رسانه‌های اجتماعی تبدیل به یک نگرانی بزرگ سازمان‌ها و گروه‌های حامی جو بایدن در مبارزات انتخاباتی از جمله سازمان‌های دموکرات، گروه‌های لیبرال خارج از حزب و دیگر متحدان او شده و آنها نگران رویگردانی شدید رای‌دهندگان جوان از شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ هستند.

یک مثال بارز این نگرانی‌ها بیانیه منتشر شده از سوی یکی از گروه‌های دموکرات حامی بایدن به نام «دموکرات‌های کالج‌های آمریکا» است. این سازمان در بیانیه خود نوشت: «کاخ سفید استراتژی اشتباه در آغوش کشیدن بنیامین نتانیاهو را در پیش گرفته و به پایگاه حامیان خودش و همه رای‌دهندگانی که می‌خواهند این جنگ پایان یابد کم محلی می‌کند.  باید هر چه بیشتر این مساله تصریح شود که درخواست برای آزادی فلسطینی‌ها به معنی یهودستیزی نیست.»

سی.ان.ان بیانیه سازمان «دموکرات‌های کالج‌های آمریکا» را که سالهای زیادی زیر نظیر کمیته ملی حزب دموکرات فعالیت کرده جسورانه دانسته که به طور بالقوه می‌تواند جایگاه این سازمان نزد رهبران ارشد حزب دموکرات را به خطر بیندازد.

اما یکی از گلایه‌های اصلی این سازمان این است که ظاهرا رئیس جمهور آمریکا نمی‌خواهد بفهمد رویکردش در قبال سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین و ادامه دادن به حمایت‌های نظامی از رژیم صهیونیستی چطور کار این سازمان و حامیان دیگر جو بایدن برای انجام تبلیغات انتخاباتی به نفع این نامزد دموکراتها در انتخابات ۲۰۲۴ را به ویژه در میان قشر جوانان و دانشجویان سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم