Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا، این تفاهم نامه در شش ماده به مدت سه سال بین طرفین قابل اجرا است.
اجرایی نمودن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی، ترویج و توسعه فرهنگ کار تعاونی در بین بسیجیان، ساماندهی کارآفرینان بسیجی در قالب کار جمعی و تعاونی، توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی با استفاده از تفکر تعاونی و امکانات و توانایی های علمی و فنی طرفین در جهت تقویت و توسعه سرمایه گذاری و مشارکت در تعاونی های استان از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه ریزی، هماهنگی، سازماندهی و انجام فعالیت های ترویجی به منظور تشویق بسیجیان به تشکیل تعاونی ها در راستای اقتصاد مقاومتی از طریق مراکز مقاومت، کمک به تامین فضای مورد نیاز برای راه اندازی شرکت های تعاونی در محور های تولید و تامین نیاز طرحهای اقتصاد مقاوتی و حمایت از تشکیل و راه اندازی طرحهای اقتصاد مقاومتی تعاونی با اولویت تعاونیهای تولیدی و تامین نیاز تولید کنندگان از جمله تعهدات سازمان بسیج سازندگی است.
در این تفاهم نامه از جمله تعهدات اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان می توان به تسهیل و تسریع در امور تشکیل و توسعه تعاونی برای بسیجیان و معرفی شدگان،استفاده از ظرفیت های بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون برای تامین ضمانت بانکی طرحهای سرمایه گذاری و منابع مالی مورد نیاز شرکت های تعاونی و اختصاص خطوط اعتباری مناسب جهت گسترش بازار تعاونی ها و اعمال تخفیفات پیش بینی شده برای دانش آموختگان مرتبط با عرصه های مورد فعالیت و اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیجیان متناسب با طرح های آنان اشاره کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم