Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دوری اولیای الهی از محرمات و تمامی مسائل شهوت‌انگیز دنیایی، ادامه داد: اولیای الهی آنچه را که در نزد خدا است طلب و از دلبستگی به نعمت‌های فناپذیر دنیا دوری می‌کردند.
به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیدعلی شفیعی امروز در جمع نمازگزاران و روزه‌داران اهوازی اظهار داشت: اولیاء خدا عبادات واجب و فرائضی نظیر نماز و روزه را همیشه انجام می‌دادند و به توجیه نمی‌پرداختند و بعضی دیگر از عبادت‌ها همانند حج شرطی و در حد توان انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: خداوند آنچه را که به صورت مستقیم یا از طریق رسولش اعلام کند، سنت به شمار می‌آید و اولیاء الهی مجریان سنت‌های خداوند هستند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دوری اولیای الهی از محرمات و تمامی مسائل شهوت‌انگیز دنیایی، ادامه داد: اولیای الهی آنچه را که در نزد خدا است طلب و از دلبستگی به نعمت‌های فناپذیر دنیا دوری می‌کردند.
وی حرکت به سمت و سوی رزق حلال را منجر به قرار گرفتن جزو اولیای الهی برشمرد و عنوان کرد: اخذ وام‌های سوددار از بانک‌ها حرام است؛ فقهای اسلام و مراجع تقلید در حرام بودن این چنین وام‌ها هم‌صدا هستند اما مردم و بانک‌ها به چنین سخنانی توجه نمی‌کنند.
آیت‌الله شفیعی تصریح کرد: خداوند در کسب کسانی که از طرق حلال خود واجب شرعی را پرداخت می‌کند برکت قرار می‌دهد و در غیر این صورت خداوند ما را از کسب چنین رزقی محروم و منع و از قرار گرفتن جزو اولیای الهی محروم می‌کند.
وی عنوان کرد: زندگی انسان فانی است و شرط عقل نیز ترک مال و منال ظاهری دنیا و مدنظر قرار دادن اشیاء دائمی و همیشگی است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید

ایسنا/سمنان ​​​​​​​رئیس پلیس فتای استان سمنان در خصوص نصب همراه بانک‌های جعلی به شهروندان هشدار داد و گفت: کاربران، نرم افزارهای همراه بانک را فقط از منابع معتبر دریافت کنند.

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است. 

وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی  بدافزار و قرار دادن نرم‌افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده  و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند. 

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی،  cvv۲ و تاریخ انقضای کارت  را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند. 

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن های بانکی حتما از سکوهای عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن های آلوده که اکثرا لینک آنها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک ها به وسیله پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برای شما ارسال می شود، اکیدا خودداری کنید. 

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم