Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@21:57:43 GMT

هنركلام حضرت امام خميني(ر ه) ابدي بودن آن است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۸۹۴۵

سعدی سالاروند در گفتگو با خبرنگار بسیج لرستان اظهار داشت: دهم خردادماه 96، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ومعاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه ،مراسم سوگواری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بعد ازبرپایی نماز ظهر و عصر با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان و اعضای بسیج جامعه پزشکی در نماز خانه ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درابتداي مراسم و پس از تلاوتي چند از آيات قرآن مجيد حاضرين در مراسم لحظاتي را با مداحي يكي از مداحان اهل بيت به سوگواري پرداختند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان در این مراسم فرارسيدن سالگرد رحلت امام خميني (ر ه) را تسليت گفت و از ايشان به عنوان پدر معنوي مملكت ياد كرد اظهار داشت: از خصوصيات مردان الهي چند وجهي بودن آنهاست كه هر وجه آن دريايي از مطالب را در پي خواهد داشت.

وي با اشاره به حضرت علي (ع) نمونه ي بارزي از يك شخصيت الهي بود كه از هر جنبه زبانزد بودافزود: انسان هاي الهي در طول تاريخ همواره شخصيت چند وجهي داشته اند و حضرت امام(ر ه) نمونه اين گونه از انسان هاست.

کوروش ساكي با بیان اینکه هنر انسان ها در كلام آنهاست كه مقوله اي نامحدود و ماحصل تفكرات انسان را نشان مي دهدعنوان کرد: نا محدود بودن كلام است كه مي تواند انسان ها را ابدي كند كمااين كه خداوند در قرآن كلمات طيبه و خبيثه را مصداق مي كند. رئيس دانشگاه با اشاره به كلام حضرت امام(ره) ابراز داشت: هنركلام حضرت امام خميني(ر ه) ابدي بودن آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اشاره به اینکه گاهي وقت ها انسان ها يك ملت مي شوند و امام واقعا حكم يك ملت را داشت خاطر نشان كرد: كلام حضرت امام (ره) عليرغم ساده بودن ريشه ي معنوي و الهي داشت كه همين موضوع رمز ماندگاري آن بود.

وي افزود: ايشان در طول 10 سال كه پس از پيروزي انقلاب نقش رهبري را عهده دار بودند گويي از عالمي بالاتر حمايت مي شد و تمامي احكام صادره ايشان و سازمان ها و مراكزي كه تأسيس نمودند.

ساكي با تأكيد به اینکه وظيفه ي همه ي ماست كه تابع كلام امام (ره) و پيرو تفكرات ايشان باشيم گفت: اميدوارم همه ما به قول حضرت امام (ر ه) لياقت داشته باشيم كه با بسيجيان محشور شويم.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه علوم پزشکی گفت: در پايان مراسم مسابقه فرهنگي با طرح سوالاتي از وصيت نامه حضرت امام خميني(ره) برگزار و به 15 نفر هدايايي به قيد قرعه اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد

 محمدکاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

وی افزود: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

 مومنی گفت: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد