Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار واشنگتن نیز در کنفرانسی مطبوعاتی به «واقعه ای نگران کننده» اشاره کرد که با وجود این، «به سرعت و به طور مسالمت آمیز» حل شده است. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما؛مقامات آمریکایی اعلام کردند پلیس این کشور روز چهارشنبه یک مرد را که در خودروی خود سلاح های گرم از جمله یک قبضه تفنگ جنگی حمل می کرد در هتل ترامپ واشنگتن بازداشت و از «یک فاجعه بالقوه» جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، ماموران پلیس واشنگتن حوالی ساعت یک بامداد برایان مولس، 43 ساله را در هتل اینترنشنال ترامپ، که گاهی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به آنجا می رود، بازداشت کردند. کاخ سفید فقط در حدود چند ده متر با این هتل فاصله دارد.پیتر نیوشام (Peter Newsham)، رئیس پلیس واشنگتن در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد آنها در خودرو این مرد که در گاراژ هتل بود، یک قبضه تفنگ ای آر-15 (AR-15)، یک تپانچه کالیبر 40 و مهمات کشف کردند.موریل باوزر (Muriel Bowser)، شهردار واشنگتن نیز در کنفرانسی مطبوعاتی به «واقعه ای نگران کننده» اشاره کرد که با وجود این، «به سرعت و به طور مسالمت آمیز» حل شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک

با مداخله پلیس نیویورک در تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین، ۱۳ نفر در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر در «مدرسه جدید» بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین از زمان شروع در ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) دست‌کم در ۴۰ پردیس از دانشگاه‌های مختلف آمریکا منجربه دستگیری حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تا این لحظه شده است.

در ادامه این ناآرامی‌ها، پلیس نیویورک با درخواست شهردار این شهر برای متفرق کردن «اجتماعات غیرقانونی در زمین‌های دانشگاه» وارد عمل شد و ۱۳ معترض را در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر دیگر را در پردیس «مدرسه جدید» دستگیر کرد.

پلیس در واکنش به اصرار گاردین و دیگر رسانه‌ها برای توضیح درباره هویت معترضان، مدعی شد که حدود ۲۹ درصد از معترضان و ۶۰ درصد دستگیرشدگان «مربوط به دانشگاه» نبوده‌اند، اما توضیحی درباره منظور خود از «ارتباط با دانشگاه» ارائه نکرد.

روز گذشته نیز پلیس با هجوم به پردیس جنوبی دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) دست‌کم۲۰۰ نفر را بازداشت کرد.

دانشجویان آمریکایی دانشگاه‌های مختلف آمریکا طی چند هفته اخیر با برگزاری تظاهرات دانشجویی خواستار برقراری آتش‌بس کامل در غزه و پایان دادن به سرمایه‌گذاری دانشگاه‌های خود در شرکت‌های حامی اسرائیل شده‌اند.

اگرچه رژیم اسرائیل این جنبش دانشجویی را «یهودستیزانه» می‌خواند، اما برگزارکنندگان این جنبش که در میان آنها افراد یهودی حضور دارند، این اتهام را رد و تصریح می‌کنند که حرکت آنها درخواستی صلح‌آمیز برای حمایت از فلسطین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان