Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران>سیاست داخلی - همشهری آنلاین:
رییس جمهور در مراسم ضیافت افطار با خانواده دولت، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی و بندگی خدا توصیف کرد و گفت: ماه رمضان برای تقویت صبر و استقامت ما است و استواری در برابر ناملایمات و سختی ها انسان ساز و بسیار ارزشمند است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه (10 خرداد) با اشاره به ضرورت رعایت صبر و تدبیر در همه عرصه‌های اجتماعی، اظهار داشت: انتخابات نیز یکی از آزمایش‌های خداوند برای جامعه ما است که دارای ابعاد فراوان سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی است و ملت ما در این آزمایش در برابر دنیا و جهانیان، بسیار سربلند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی افزود: پیروز حقیقی در این انتخابات مهم، رقابتی و در شرایط خاص که در معرض جهانیان بود؛ ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب بودند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه مردم در این انتخابات با حضورشان آنچه در دل داشتند را بیان کردند، خاطرنشان کرد: ما در مسیر رسالتی که بر دوش گرفته ایم، صبر و استقامت خواهیم داشت و البته روزه داری نیز تمرین صبر است که به ما یاد می دهد که چگونه در برابر سختی‌ها، مقاومت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای دولت طی فعالیت چهارساله دولت یازدهم بسیار تلاش کرده و در برابر حملات، مشکلات و ناملایمات صبور بودند،‌ گفت: تحمل تهمت و حرف ناروا خیلی سخت و مشکل است، اما ماه رمضان به ما می خواهد یاد بدهد که اگر در برابر ناملایمات صبر و تحمل کنیم آن وقت خداوند اجر می دهد.

دکتر روحانی با تقدیر از تلاش مسئولین دولت و خانواده آنها که در این مدت با اقدامات خود آرزوهای دیرین ملت را برآورده کردند، اظهار داشت: خودکفایی در گندم و صادرات آن و نیز خودکفایی در گازوییل و بزودی بنزین از آرزوهای مردم بود که در این دولت برآورده شد.

رییس جمهور دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی، تورم تک رقمی، تجارت آزاد با دنیا و تولید و صادرات نفت را از دیگر آرزوهای محقق شده توسط دولت دانست و گفت: صادرات نفت و میعانات در فروردین و اردیبهشت امسال تقریبا 2 میلیون و 500 هزار بشکه بوده است.

دکتر روحانی ادامه داد : ما بازار خود را بدست آوردیم و حق ملت را بازستاندیم و این آرزوی مردم بود.

رییس جمهور با تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های خانواده اعضای دولت از معاون اول رییس جمهور به خاطر خدمات ارزنده و فداکاری که در عرصه انتخابات برای ملت و آینده کشور انجام داد تجلیل کرد.

پیش از سخنان رییس جمهور، دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در سخنانی با تبریک موفقیت دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: ملت ایران در این انتخابات کاری تاریخی و ارزنده کرد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینکه هنوز برخی صحنه های انتخابات آشکار نشده و همه برنامه‌ها گفته نشده است، اظهار داشت: امروز دولت اصرار دارد تا بسرعت در فضای بعد از انتخابات قرار گرفته و به سمت کار، پیشرفت و توسعه کشور گام بردارد.

جهانگیری با بیان اینکه برخی در دوران انتخابات به دنبال پاک کردن صورت مسائل اتفاق افتاده در کشور بودند، ‌خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در ایام انتخابات به نحو مطلوب و آنطور که شایسته ملت ایران بود درخشیدند و توانست صحنه حال و آینده کشور را به درستی برای مردم ترسیم کنند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مردم در انتخابات نسبت به آینده خود واکنش نشان دادند و با رای خود اعلام کردند آینده بی ثبات و مبهم نمی خواهند، گفت: دکتر روحانی در فضای ناجوانمردانه ای که ایجاد شده بود، توانست اعتماد بزرگی از ملت ایران دریافت کند و البته این مسئولیتی سنگین بر دوش ما گذاشته است.

جهانگیری افزود: دولت بحمدالله در اکثر اقدامات خود به خوبی کار کرده و مطمئنا خانواده‌های اعضای دولت در این توفیقات سهیم بوده و نقش بسزایی داشته‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرود‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های مختلف به جریان دانش توجه شود.

دیگر خبرها

  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده