Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی نوشته «رودابه بختیار»، مجری و خبرنگار ایرانی-آمریکایی شبکه خبری «سی‌ان‌ان» و دختر برادر زاده شاپور بختیار، نخست‌وزیر رژیم پهلوی با یکی از شرکت‌های «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی برکنار شده آمریکا برای ساخت مستندی درباره ترکیه همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وال‌استریت‌ژورنال این مطلب را در گزارشی با محور فعالیت‌های «مایکل فلین» در حمایت از ترکیه منتشر کرده است.

این روزنامه آمریکایی نوشته است پاییز سال گذشته که فلین در حال سفر در آمریکا برای حمایت از فعالیت‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ بود یکی از شرکای تجاری‌اش در یک اتاق کوچک هتل در واشنگتن نشستی با رئیس سابق دستگاه اطلاعات ترکیه برای کار بر روی یک پروژه خاص داشت.

این پروژه، ساخت مستندی بود که «شرکت بین‌المللی فلین» در حال تهیه آن برای یک تاجر ترکیه‌ای بود. این تاجر مبلغ 530 هزار دلار به این شرکت لابی‌گر مایکل فلین برای ساخت این مستند پرداخت کرده بود. هدف از ساخت مستند، ترمیم وجهه ترکیه بعد از وقوع کودتای ناکام در این کشور بود.

وال‌استریت‌ژورنال نوشته است قرارداد مربوط به این پروژه در حال حاضر به یک چالش حقوقی برای فلین تبدیل شده است. مستند مورد نظر که هرگز ساخت آن به پایان نرسید بخشی از مهم‌ترین فعالیت «شرکت بین‌المللی فلین» برای منافع ترکیه به شمار می‌رود.

قرارداد مربوط به ساخت این مستند، مهم‌ترین بخش از تحقیقاتی را تشکیل می‌دهد که درباره مبادلات تجاری مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در جریان است. فلین قبل از برکنار شدن از سمتش، اشاره‌ای به این موضوع را که شرکتش در قبال دریافت هزینه برای منافع ترکیه کار می‌کرده ،نکرده بود.

وی در حال حاضر با این اتهام رو به رو شده که ارتباطات مالی‌اش هم با روسیه و هم با ترکیه را مخفی کرده است.

«دیوید اندرز»، یک خبرنگار سابق «وایس‌نیوز» که توسط فلین برای کار در این پروژه استخدام شده بود گفته که این شرکت علاوه بر استخدام متخصصانی برای ساخت این مستند جنجالی افرادی را هم برای مخفی کردن نقش خودش به کار گرفته بود.

«رودابه بختیار» (رودی بختیار)، مجری سی‌ان‌ان و دختر برادرزاده شاپور بختیار از جمله دیگر کسانی بود که برای نقش‌آفرینی در این پروژه استخدام شده بود.

بختیار مدعی شده که درباره مقاصد فیلم او را فریب داده‌اند، چرا که به او گفته شده که موضوع مستند، انتقاد از فتح الله گولن، واعظ ترکیه‌ای مستقر در آمریکا است. بختیار مدعی شده که فکر می‌کرد که این مستند، واقعیت‌هایی را درباره ترکیه و فتح‌الله گولن بازگو خواهد کرد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2863324718588445380 برچسب‌ها : رودابه بختیار ترکیه جام جم آنلاین مایکل فلین همکاری دختر برادرزاده شاپور بختیار با مایکل فلین در یک مستند لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها وزیرخارجه اظهارات نبویان را شرم آور خواند / ظریف: یا عذرخواهی و توبه کند یا شکایت می کنم معمای قتل هولناک حدیثه کوچولو +عکس پیام پوران درخشنده به احسان علیخانی واکنش رئیسی به تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان+عکس همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت‌ها تا موشک‌های قاره‌پیما + عکس زمانی که حیوانات فراری خشمگین می‌شوند + عکس عکسی که سران آمریکا، عربستان سعودی و مصر را به سخره گرفت علل سردرد فرد روزه دار/چگونه از بروز سر درد جلوگیری کنیم احمدرضا عابدزاده در سال 76 +عکس شکست سیندرلای قصه‌ در ماجرایی عاشقانه/ احسان علیخانی جلوی صحنه منشوری ماه عسل را گرفت +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها نگهداری جسد مادر در فریزر برای دریافت حقوق بازنشستگی اش! خودرویی که هیچ مانعی سد راهش نیست راننده ، بچه مدرسه ای را در پیاده رو زیر گرفت رونالدو با این تبلیغ، جهان را شگفت زده کرد+ویدئو رهبران‌ اروپا ‌ترامپ و سلمان ‌را مسخره کردند آتشفشان پنیری با سیب زمینی تنوری هوسرانی داعشی به سبک جدید لحظه‌ای که احسان علیخانی تذکر منکراتی داد هیولای 550 اسب‌بخاری مرسدس‌بنز +تصاویر آلودگی ۲۰۰۰ رایانه جدید به باج‌افزار Wanna Cry در ۳ روز گذشته آخرین مطالب همه سایت 00:02 همکاری دختر برادرزاده شاپور بختیار با مایکل فلین در یک مستند 00:01 کشف ماهی بدون صورت در استرالیا+عکس 00:01 این سرطان 263درصد رشد جهانی داشته است + علائم هشدار دهنده 3/10 23:43 پوتین: رویکرد ایران در قبال سوریه سازنده است 3/10 23:39 لاریجانی: نحوه تعطیلی مطبوعات و فیلتر رسانه‌ها باید ضابطه‌مند شود 3/10 23:33 روحانی: پیروز حقیقی انتخابات رقابتی، ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب بودند 3/10 23:00 ترامپ: اگر گفتید covfefe یعنی چی؟! +عکس 3/10 22:51 ظرف 2 ماه آینده پرونده فیلم های توقیفی بسته شود 3/10 22:40 نگهداری جسد مادر در فریزر برای دریافت حقوق بازنشستگی اش! 3/10 22:36 فرودگاه ملبورن بسته شد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره زندگی و مبارزات احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.

جبرئیل هم پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور وی تلاش شد.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین سال ۲۰۲۱ در دمشق درگذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • مستند تاریخ شفاهی هوافضا (موشکی)