Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@18:16:14 GMT

لیست جدید خودروهای بی‌کیفیت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۰۱۹۱

لیست جدید خودروهای بی‌کیفیت

خودروهای تولیدی در کشور در این ماه شامل 42 مدل خودرو در گروه سبک و 7 مدل در گروه سنگین می باشد جدیدترین گزارش ها از کیفیت انواع خودرو نشان می دهد، خودروهای تک ستاره همچنان در این رتبه درجا زده و تغییری در کیفیت آنها به وجود نیامده است.
به گزارش جنوب نیوز، مطابق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران، در اردیبهشت ماه 1396 تعداد 64219 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهای تولیدی در کشور در این ماه شامل 42 مدل خودرو در گروه سبک و 7 مدل در گروه سنگین می باشد.
بخش وانت:در این بخش، تمامی خودروها با اخذ یک ستاره کیفی پایین ترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
بخش سورای:در این بخش، در سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان خودروهای نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی75 تا 100 میلیون تومان خودروهای هیوندای i20 و کیا سراتو، در سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان خودروی هیوندای i10 و در سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای رنو ساندرو ، تندر 90 اتوماتیک و پارس تندر با اخذ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خو دروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
براساس این ارزیابی خودروهای پژو پارس، 405 خراسان، پارس مازندران، پژو پارس فارس، سمند تبریز، ام وی ام 110 مدل اس، تیبا2 ،131X ، 132 X ، 111X در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان همچنان تک ستاره هستند و تغییری در کیفیت آنها به وجود نیامده است.
بخش باربری :در این بخش،خودروهای کشنده ولوو FH500 و کشنده ولوو FH460 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
در بخش مسافری نیز خودرویی در این ماه تولید نشده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 15:30 پنجشنبه 17 خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. پیش از این درخصوص در «فرهیختگان» به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند.

بع گزارش فرهیختگان، تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصد استفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.


258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901450

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور