Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@17:07:29 GMT

ليست جديد خودروهاي بي‌کيفيت +جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۰۷۸۵

خبرگزاري آريا - جديدترين گزارش ها از کيفيت انواع خودرو نشان مي دهد، خودروهاي تک ستاره همچنان در اين رتبه درجا زده و تغييري در کيفيت آنها به وجود نيامده است.

به گزارش سرويس اقتصادي جام نيـوز، مطابق گزارش شرکت بازرسي کيفيت و استاندار ايران، در ارديبهشت ماه 1396 تعداد 64219 دستگاه خودرو توليد گرديد که 99 درصد از حجم توليدات به خودروهاي گروه سبک و يک درصد ديگر به خودروهاي گروه سنگين اختصاص دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهاي توليدي در کشور در اين ماه شامل 42 مدل خودرو در گروه سبک و 7 مدل در گروه سنگين مي باشد.

گروه سبک

بخش وانت:

در اين بخش، تمامي خودروها با اخذ يک ستاره کيفي پايين ترين کيفيت خودروهاي توليدي ساخت داخل را در اين ماه به خود اختصاص دادند.

بخش سوراي :

در اين بخش، در سطح قيمتي بالاتر از 100 ميليون تومان خودروهاي نيومزدا 3 و گرند ويتارا، در سطح قيمتي75 تا 100 ميليون تومان خودروهاي هيونداي i20 و کيا سراتو، در سطح قيمتي 50 تا 75 ميليون تومان خودروي هيونداي i10 و در سطح قيمتي 25 تا 50 ميليون تومان خودروهاي رنو ساندرو ، تندر 90 اتوماتيک و پارس تندر با اخذ ستاره کيفي بالاترين کيفيت خو دروهاي توليدي ساخت داخل را در اين ماه به خود اختصاص دادند.

براساس اين ارزيابي خودروهاي پژو پارس، 405 خراسان، پارس مازندران، پژو پارس فارس، سمند تبريز، ام وي ام 110 مدل اس، تيبا2 ،131X ، 132 X ، 111X در رده قيمتي 25 تا 50 ميليون تومان همچنان تک ستاره هستند و تغييري در کيفيت آنها به وجود نيامده است.





گروه سنگين:

بخش باربري :

در اين بخش،خودروهاي کشنده ولوو FH500 و کشنده ولوو FH460 با اخذ 4 ستاره کيفي بالاترين کيفيت خودروهاي توليدي ساخت داخل را در اين ماه به خود اختصاص دادند.

در بخش مسافري نيز خودرويي در اين ماه توليد نشده است.
صبحانه
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در تهران گفت: خیلی‌ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می‌کوبند منافعشان در واردات خلاصه می‌شود، اما من به شخصه در مقابل روزنه‌های رانت خواهم ایستاد.

وی در عین حال تاکید کرد: مخالف واردات تراکتور نیستیم چرا که ما آنقدر قدرت در تولیدات تراکتور داریم و بهترین تراکتور دنیا رو تولید می‌کنیم که از واردات نمی‌ترسیم و کسی توان رقابت در فضای تراکتورسازی ایران را ندارد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: با استعدادی که در تراکتورسازی و توانمندی که در کارگران و مدیرانش سراغ دارم هیچ کس نمی‌تواند با آنها رقابت کند و من به این موضوع واقف هستم و روی این اصل حساب می‌کنم.

وی اضافه کرد: وقتی تراکتور‌های ایرانی بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تحویل دهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را دارد اصلا چرا باید به فکر واردات باشیم؟

علی آبادی تصریح کرد: در این تفکر حتما روزنه‌ای برای رانت وجود دارد که به شخصه شناسایی و جلوی آن را خواهم گرفت.

وی در حوزه صنعت اظهار داشت: تراکتورسازی مورد حمایت وزارت صمت در حوزه‌ای تولید و صادرات و ارز بوده و خواهد بود همچنین تراکتورسازی وزنه ارزآوری برای کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تراکتورسازی نیاز داخلی به این محصول استراتژیک را نیز تامین می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی هم در این مصاحبه گفت: از محل صادرات گروه تراکتورسازی سال گدشته ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است.

مصطفی وحیدزاده تصریح کرد: وزارت صمت و زیر مجموعه‌های آن در مباحث ارزی بیشتری همراهی را با تراکتورسازی دارد، اما متاسفانه نامه‌های ما در بروکراسی‌هایی بنام بانک مرکزی مسقوط می‌ماند و نمی‌تواند از ارزی که خود برای شور وارد کرده بهره‌مند شود.

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳