Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها: ستاره‌هاي هاليوود هميشه با ظاهري آراسته در مکان‌هاي عمومي حاضر مي‌شوند، اما برخي از آن‌ها شجاعت لازم را دارند تا عکس‌هاي بدون آرايش خود را نيز منتشر کنند. اگرچه چهره برخي از آن‌ها تغيير چنداني نمي‌کند، اما برخي ديگر بدون آرايش حتي قابل شناسايي هم نيستند. در ادامه تصاويري از چهره بدون آرايش ستاره‌ها که توسط خودشان در شبکه‌هاي اجتماعي، چون اينستاگرام منتشر شده است را برايتان آورده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



1. دمي لواتو

دمي لواتو عاشق سلفي‌هاي بدون آرايش است. او مدام عکس‌هاي بدون آرايش خود را در شبکه‌هاي اجتماعي به نمايش مي‌گذارد تا به ديگر زنان ثابت کند آنچه اهميت دارد، نه آرايش بلکه چهره طبيعي ماست. او در واقع با اين کار مي‌خواهد به زنان ديگر اعتماد به نفس دهد.




2. نيکي ميناژ

نيکي ميناژ جزو ستاره هايي است که زياد آرايش مي‌کند، به همين دليل ديدن چهره بدون آرايش او بايد هيجان انگيز باشد، يا به بياني مي‌توان گفت که اصلا او بدون آرايش قابل شناسايي نيست.





3. تايرا بنکس

تايرا بنکس به طور طبيعي هم زيباست به طوري که احتياجي به آرايش ندارد. در واقع زيبايي طبيعي اش بود که او را تبديل به اولين مانکن زن آمريکايي- آفريقايي روي جلد مجله کرد. اما عکس خنده داري که او از خودش در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر کرد، هيچ ربطي به واقعيت ندارد و باعث مي‌شود که ما حرف مان را پس بگيريم!




4. کيتي پري



راسل برند همسر کيتي پري در سال 2010، اين عکس کيتي پري را در تويتتر خود منتشر کرد که به سرعت هم پاک شد. اصلا شايد به دليل انتشار همين عکس بود که ازدواج آن‌ها يک سال و 5 ماه بعد پايان يافت!




5. جسيکا آلبا

حتي جسيکا آلبا هم جزو اين ليست است. هيچکس به زيبايي طبيعي او شکي ندارد، اما چهره بدون آرايش او تفاوت زيادي با چهره آرايش کرده اش دارد.




6. کايلي جنر

اين عکس از چهره بدون آرايش کايلي جنر يکي از بحث برانگيزترين عکس‌هاي اين فهرست است. او با تزريق ژل لب و جراحي بيني تغيير زيادي کرده است، اما علاوه بر آن، ما هميشه او را با خط چشم، کرم پودر، رژ لب و... ديده ايم و تعجبي هم ندارد که با ديدن اين عکس، از اينهمه تفاوت شوکه شويم.




7. ليدي گاگا

آنقدر ليدي گاگا عجيب و غريب لباس مي‌پوشد و آرايش مي‌کند، که ما چهره بدون آرايش او را ترجيح مي‌دهيم.




8. مريلين منسون

مريلين منسون تنها مردي است که در اين ليست جاي دارد. در واقع خود او نبود که اين عکس را منتشر کرد بلکه صفحه توييترش بود که دست به چنين کاري زد، که مطمئنا به مذاق اين ستاره نيز خوش نيامد.




9. ادل

صداي زيباي ادل همه چيز را تحت تاثير قرار داده است، طوري که ديگر به هيکل يا چهره او اهميتي نمي‌دهيم. اما او خودش دوست دارد که هميشه آرايشي کلاسيک داشته باشد، خط چشمي تيره و رژ لبي قرمز. به همين دليل سخت است که چهره او را بدون آرايش تصور کنيم. اما او از اين کار ترسي ندارد به طوري که در سال 2016 بدون آرايش در اينستاگرام ظاهر شد و از آن پس نيز عکس‌هاي بدون آرايش بسياري را از خود به اشتراک گذاشت.




10. اوا لونگوريا

در ميان چهره‌هاي مشهور جهان، اوا لونگوريا فرد ديگري است که از به انتشار گذاشتن عکس‌هاي بدون آرايش خود ابايي ندارد. او نه تن‌ها در عکس‌ها بلکه در ملا عام نيز بدون آرايش حاضر مي‌شود. به عنوان مثال او با ساده‌ترين حالت ممکن به يک سافاري در هند رفته است.





11. گوئن استفاني

گوئن استفاني شيوه آرايش مخصوص به خودش را دارد، او هميشه خط چشمي تيره به همراه رژ لبي قرمز مي‌زند، اما وقتي که در سال 2016 سلفي بدون آرايشش را در اينستاگرام به نمايش گذاشت، تعجب هوادارانش را برانگيخت. اگر چه او بدون آرايش هم زيباست، اما چهره او تفاوت زيادي با چهره آراسته اش دارد.






12. کشا

با آرايش زياد، کشا شباهت زيادي به ستاره‌هاي سينما دارد، اما بدون آرايش، شبيه به يک دختر بچه دبيرستاني است. به بيان ديگر مي‌توان گفت که آرايش تاثير زيادي بر چهره اين ستاره جوان دارد طوري که تا حدودي غير قابل تشخيص است.




13. نآومي واتس

منتشر کردن چهره بدون آرايش آن هم از فاصله‌اي به اين نزديکي کار هر کسي نيست، اما نآومي واتس جرات آن را داشته. او اين عکس را قبل از اسکار 2016، زماني که مي‌خواست آماده ميک آپ صورت اش شود، گرفت و منتشر کرد.




14. گوئينت پالترو

عکس‌هاي بدون آرايش گوئينت پالترو نيز در شبکه‌هاي اجتماعي به فراوان يافت مي‌شود. او نيز از اين که چين و چروک‌هاي روي صورت اش را نشان دهد، ترسي ندارد.




15. ديانه کروگر

يکي از اولين عکس هايي که ديانه کروگر در شروع سال 2016 در اينستاگرامش منتشر کرد، سلفي بدون آرايش اش بود که زير آن نوشت: «سال جديدم را با يک عکس صادقانه بدون آرايش آغاز مي‌کنم.» در واقع او با انتشار اين عکس زيبايي طبيعي اش را ثابت کرد.




16. کري آندروود

کري آندروود با انتشار عکسي از خودش در حال ورزش در يک باشگاه، آنهم با چهره‌اي خسته، عرق کرده و بدون آرايش، اعتماد به نفس خودش را به هوادارانش ثابت کرد.




17. مايلي سايرس

ماسلي سايرس طي سالهاي گذشته، تغييرات زيادي را به سبک لباس پوشيدن و آرايشش داده است. اما با وجود تمام عکس‌هاي بدون آرايش او، او سلفي‌هاي بدون آرايش زيادي را در اينستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.




18. جي جي حديد

زيبايي طبيعي جي جي حديد به عنوان يکي از مشهورترين مدل‌هاي جهان، غير قابل انکار است، اما باز هم ديدن چهره بدون آرايش او خالي از لطف نيست.




19. بلا حديد

بلا حديد هم درست مانند خواهرش، داراي زيبايي طبيعي است، به همين دليل از انتشار سلفي اش حتي زماني که در بستر بيماري است، ترسي ندارد. او اين عکس را با عنوان «روز بيماري» در اينستاگرامش منتشر کرده است.





20. آليشا کيز

آليشا کيز در سال 2016 اعلام کرد که ديگر آرايش نمي‌کند. او دليل اين کار را اعتقاد زنان ديگر دانست. گفت: «بسياري از زنان فکر مي‌کنند که براي جذاب بودن بايد تن به آرايش دهند. در صورتي که اين تصوري کاکلا اشتباه است. من از اين بعد مي‌خواهم عکس‌هاي بدون آريشي از خودم را منتشر کنم و اين کار به من حس قدرت، آزادي و زيبايي بيشتري مي‌دهد.»




21. سوفيا ورگارا

سوفيا ورگارا عکسي از خودش را در بدترين شرايط ممکن به اشتراک گذاشت. او در اين تصوير در تب 102 درجه به سر مي‌برد، اما با اين حال او باز هم از ظاهر خودش راضي و خوشنود است. او در زير اين عکسش نوشت: «تب بالا تن‌ها گونه‌هاي مرا سرخ کرده است.»





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند

سردار شکارچی گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه‌جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام، با بیان اینکه رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت و ارتقاء قدرت نرم، امنیت ملی و منافع ملی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه‌جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از  امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و... نقش‌آفرینی کنند.

سردار شکارچی در ادامه ضمن اشاره به حماسه‌آفرینی مردم سلحشور استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم کرده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار «داریوش رضایی‌نژاد» است که تربیت‌یافته این سرزمین شهیدپرور و مجاهدپرور است.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه‌جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه‌سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد، بسیاری از افتخارات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان، ضمن تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیرو‌های مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرورآفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان کرد: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!