Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح‌الامینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و در راستای اجرای طرح ضیافت الهی، سی و پنجمین دوره محفل قرآنی با عنوان «سی شب با حافظان قرآن کریم» در جوار حرم مطهر امامزاده ابوالعباس محمد(ع) خوراسگان اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محفل نورانی در ایام ماه مبارک هرشب با حضور اساتید و قاریان و حافظان مطرح استانی و کشوری یک ساعت پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر این امامزاده برپا می‌شود.رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ادامه داد: همچنین ویژه برنامه‌ای نیز با عنوان 30 شب ضیافت شادی ویژه کودکان 4 الی 6 ساله به همراه برنامه 30 شب جشنواره گلبرگ‌ها برای آموزش قرآن و احکام ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در ایام ماه مبارک رمضان در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل‌القدر برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی برخوردار شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی