Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از آتش سوزي در پارک پرديسان خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان اين حادثه بدون مصدوميت و تلفات جاني مهار شد.

سيد جلال ملکي شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حوالي ساعت 23 امشب حادثه آتش سوزي در پارک پرديسان به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ايستگاه آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در قطعه زميني به وسعت حدود 3 هزار متر مربع از پارک و به دلايل نامشخص آتش سوزي رخ داد که با حضور به موقع آتش نشانان از سرايت آتش به ساير نقاط پارک جلوگيري شد.
به گفته ملکي ، اين آتش سوزي در فضاي باز پارک اتفاق افتاد و به ساختمان هاي اداري پارک وارد نشد.
وي با بيان اين که آتش سوزي کاملا مهار شد، افزود: پس از پايان عمليات لکه گيري ، علت اين آتش سوزي مشخص مي شود.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران همچنين درباره آتش سوزي در کارخانه شرکت بهنوش در جاده مخصوص کرج گفت: اين آتش سوزي در محوطه حياط اين کارخانه که مقداري مواد ضايعاتي وجود داشته روي داد و اصلا آتش به داخل کارخانه سرايت پيدا نکرد که با حضور آتش نشانان اين حريق جزيي نيز بدون تلفات جاني مهار شد‌.
شبک**7243**1983**1917 **خبرنگار: سيد جواد آل داود **انتشار دهنده: سيد محمدباقر نوربخش



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز