Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به دنبال اين ادعا گروهي از روستائيان نصير آباد هند 4 مرد سيک را به جرم آزار زنان روستائي مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زن روستايي ادعا کرده که مردان سيک وي را هيپنوتيزم کرده و مورد آزار جنسي قرار داده اند. به دنبال اين ادعا گروهي از روستائيان نصير آباد هند 4 مرد سيک را به جرم آزار زنان روستائي مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مردان مذهبي در روستا در حال جمع آوري اعانه مردم بودند که مورد اتهام قرار گرفته اند.

بنا بر گزارش هاي پليس Police يکي از زنان ادعا کرده که مردان سيک وي را هيپنوتيزم کرده و مورد آزار جنسي قرار داده اند و به همين دليل روستائيان به سمت مردان سيک حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.



پس از حمله پليس وارد عمل شده و روستائيان مهاجم را دستگير کرده اند. گزارش هاي پليس روشن کرد که 4 مرد سيک بي گناه بوده اند و بي دليل از روستائيان کتک خورده اند.
رکنا
110
اين اخبار داغ را از دست ندهيد:
شفا گرفتن بازيگر معروف ايراني در حرم امام رضا عليه السلام عکس
هدف جوان 24 ساله و متاهل نهاوندي از حلق آويز کردن خود چه بود؟!
آنقدر مائده را مي خواستم که هر کاري عليه شوهرش انجام دادم حتي..
روحاني جان دختري جوان را نجات داد عکس
روايت دختر10 ساله از کار کثيفي که بر سر مادرش آمد!
ببينيد دستفروشان چه بلاي خونيني سر يک شهربان شهرداري آورده اند؟! عکس



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد