Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - وب‌سایت معتبر TripAdvisor پرطرفدارترین و خوش‌منظره‌ترین مکان‌های دنیا در سال ۲۰۱۷ را نام برده است که از شنیدن نام آنها حتماً تعجب خواهید کرد. نه، خیالتان راحت! ماچو پیچو در صدر آنها نیست.



امسال، انگکور وات در سیِم ریپ کامبوج گوی رقابت را از این مقصد گردشگری جذاب پرو ربوده است و بزرگترین و دل‌انگیزترین جاذبه گردشگری دنیا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بیش از ۲ میلیون نفر از این مکان در سال گذشته بازدید کردند؛ تعداد گردشگرانی که سالانه ۸۰ میلیون دلار ارز را وارد کامبوج می‌کند!معبد انگکوروات در سال ۱۹۹۳ تنها ۷۳۶۰ بازدیدکننده داشت و این رقم در دهه اخیر به ۵۶۱ هزار نفر رسید.



این مجموعه معابد بزرگ‌ترین معابد دنیا به حساب می‌آید که حدود ۱۶۲ هکتار وسعت دارد. انگکور وات در اصل به عنوان یکی از معابد هندو ساخته شد اما به تدریج به معبد بودایان در قرن ۱۲ مبدل شد.

مجموعه اصلی که با خندقی عظیم در حول خود احاطه شده است طلوع و غروبی محسورکننده و دلفریب دارد که گردشگران را به سوی خود می‌کشد و اغوا می‌کند.

دومین جاذبه گردشگری پرطرفدار مسجد شیخ زاید در ابوظبی است. این مسجد که در میان دیگر اماکن مذهبی معماری نوین و خیره‌کننده‌ای دارد در سال ۲۰۰۷ تکمیل شد. رئیس جمهور اخیر امارات متحده عربی از این پروژه بهره‌برداری نمود و هدف از ساخت این مسجد را متحد کردن فرهنگ‌های گوناگون جهان اسلام با ارزش‌های تاریخی و مدرن معماری و هنر عنوان کرد. مصالح ساختمانی برای ساخت این بنا از همه قسمت‌های دنیا وارد شد.

ششمین جاذبه گردشگری پرطرفدار در دنیا زیبایی گنبد دواری با معماری رنگارنگ و شگفت‌انگیز است. کلیسای ناجی در خون (Savoir on Spilled Blood) در سن پترزبورگ روسیه است که نه تنها زیبا و حیرت‌انگیز است بلکه تاریخ جالبی دارد که وجه تسمیه این کلیسا شده است.

امپراتور الکساندر سوم این ساختمان را در سال ۱۸۸۳ بعد از اینکه پدرش، الکساندر دوم، در همین محل به قتل رسید بنا کرد.

با این که جاذبه‌های گردشگری استرالیا در فهرست ۱۰ مکان گردشگری برتر در دنیا نیست اما بد نیست بگوییم که خانه اپرای سیدنی و پل هاربور جزو پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا هستند.

یادمان‌های جنگ و اسارت که در فانوس دریایی بایرون گرد هم آمده است و روشن‌ترین نقطه استرالیاست نیز در صدر ۱۰ مکان گردشگری برتر استرالیا هستند که نمایی بی‌نظیر به ساحل و تپه‌های مجاور از بالا دارد و نهنگ‌های گوژپشت، لاک‌پشت و دلفین نیز از حیات وحش مثال‌زدنی این خطه از کره خاکی هستند.

آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، فهرستی است که وب‌سایت TripAdvisor در بخش جوایز برترین مکان‌ها به انتخاب‌ مسافران با عنوان TripAdvisor Travellers Choice Awards است که بر حسب بررسی‌ها و رتبه‌بدنی‌هایش به مکان‌های گردشگری مختلف دنیا داده است:

۱۰ جاذبه گردشگری برتر دنیا در سال ۲۰۱۷:
انگکور وات- سیم ریپ، کامبوج
مسجد شیخ زاید- ابوظبی، امارات متحده عربی
کلیسای جامع مازکیتای کوردوبا- کوردوبا، اسپانیا
کلیسای سنت پیتر- واتیکان، ایتالیا
تاج محل- آگره، هند
کلیسای ناجی در خون- سن پترزبورگ، روسیه
دیوار بزرگ در موتیانیو- پکن، چین
ماچوپیچو- ماچوپیچو، پرو
پلازا اسپانیا- سویل، اسپانیا
کلیسای جامع میلان- میلان، ایتالیا

۱۰ جاذبه گردشگری برتر استرالیا در سال ۲۰۱۷:
خانه اپرای سیدنی
پل هاربور سیدنی
موزه یادمان جنگ استرالیا
حرم یادبود- ملبورن
عمارت ملکه ویکتوریا- سیدنی
طاق سرپوشیده- ملبورن
مکان تاریخی پورت آرتور- پورت آرتور
زندان فریمَنتِل- فریمنتل
خانه مجلس استرالیا- کانبرا
فانوس دریایی کیپ بایرون- خلیج بایرون



منبع:فوت و فن

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم  وفناوری آنا،‌ برزیل یکی از کشورهای بزرگ و پرجمعیت جهان است که در قارهٔ آمریکای جنوبی واقع شده و با مساحتی بیش از ۸٫۵ میلیون کیلومتر مربع، دارای تنوع فرهنگی، طبیعی و اقلیمی فراوانی است. شهرهای مهمی مانند ریو دو ژانیرو، سائوپائولو و برازیلیا با فرهنگ، هنر و سبک زندگی متمایز خود، گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

با این حجم از جمعیت و مساحت، برزیل طبیعتی بسیار غنی و متنوع دارد. جنگل‌های آمازون، که بزرگترین جنگل بارانی جهان است، میزبان تعداد زیادی از گونه‌های گیاهی و جانوری منحصربه‌فرد است. همچنین سواحل زیبای برزیل، با ساحل‌های طلایی و موج‌های معروف جهانی، همواره گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

قبل از، مواردی مانند ویزا، وضعیت بهداشتی، امنیت و زبان محلی را بررسی کنید. همچنین برای برنامه‌ریزی بهتر، اطلاعاتی درباره اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری برزیل، مانند کرناوال، کوپاکابانا، پارک ملی ایگواسو، و ... کسب کنید تا تجربه‌ی بهتری از سفر خود داشته باشید.

تور  برزیل در فصل بهار

سفر به برزیل در فصل بهار می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب باشد. در این فصل، طبیعت برزیل به اوج زیبایی خود می‌رسد و جاذبه‌های گردشگری متعددی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود.

یکی از جاذبه‌های برزیل در بهار، کرناوال است. کرناوال یکی از بزرگترین جشنواره‌های رنگارنگ و پرجنب و جوش دنیاست که هر ساله در فوریه و مارس برگزار می‌شود. در این جشنواره، شهرهای برزیل به شهر بزرگی از جذابیت تبدیل می‌شوند و مردم با لباس‌های رنگارنگ، موسیقی زنده و رقص‌های شورانگیز جشن می‌گیرند.

سواحل برزیل نیز در فصل بهار بهترین زمان برای بازدید هستند. از سواحل زیبای ریو دو ژانیرو تا ساحل‌های معروف مانند کوپاکابانا و ایپانما، این سواحل با آب آبی و صاف، موج‌های مناسب برای سرفینگ و فضاهای تفریحی پرآرامش، گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

علاوه بر این، پارک‌های ملی برزیل نیز در فصل بهار زیباترین حالت خود را به خود می‌گیرند. از جمله پارک‌هایی که می‌توانید در این فصل بازدید کنید، پارک ملی ایگواسو و پارک ملی چابرا دوی می‌باشند که با مناظر طبیعی خیره‌کننده و گوناگون، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی فراهم می‌کنند.

با این همه جاذبه و تجربه، سفر به برزیل در فصل بهار می‌تواند یکی از بهترین تجربیات زندگی باشد که همیشه به یاد می‌ماند.

تور  برزیل در فصل تابستان

در تابستان، برزیل با جذابیت‌ها و تجربه‌های بی‌نظیر خود، یک مقصد فوق‌العاده برای سفر محسوب می‌شود. در این فصل، هوا گرم و آفتابی است که گردشگران را به سواحل زیبا، جشنواره‌های جذاب و فعالیت‌های طبیعی خیره می‌کند.

یکی از جاذبه‌های برزیل در تابستان، سواحل زیبا و آب‌های آبی و صاف آن است. از سواحل معروف ریو دو ژانیرو تا سواحل مهمی مانند کوپاکابانا و ایپانما، می‌توانید لذت بردن از آفتاب، شنا کردن در آب‌های اقیانوس اطلس و انجام فعالیت‌های آبی مختلف را تجربه کنید.

یکی دیگر از تجربه‌های بی‌نظیر در تابستان برزیل، شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای محلی است. برزیل معروف به جشنواره‌های پرانرژی و پررنگارنگ است که در این فصل برگزار می‌شوند. از جمله معروف‌ترین جشنواره‌ها می‌توان به کرناوال اشاره کرد که در ماه فوریه و مارس برگزار می‌شود و با رقص‌های شاد، موسیقی زنده و لباس‌های رنگارنگ، گردشگران را به خود جذب می‌کند.

همچنین، پارک‌های ملی برزیل نیز در تابستان زیباترین حالت خود را به خود می‌گیرند. با بازدید از پارک‌هایی مانند پارک ملی ایگواسو و پارک ملی چابرا دوی، شما می‌توانید از طبیعت زیبا و تنوع آن در برزیل لذت ببرید و تجربه‌ی یکسری از جالب‌ترین مناظر طبیعی جهان را داشته باشید.

در کل، سفر به برزیل در تابستان باعث می‌شود تا تجربه‌ی شما به یک سفر بی‌نظیر و خاطره‌انگیز تبدیل شود، که همیشه به یاد می‌ماند.

سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه

سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه یک تجربه‌ی فوق‌العاده و راحت می‌تواند باشد. این آژانس می‌تواند برنامه‌ریزی کامل سفر شما را برای بازدید از جاذبه‌های برزیل انجام دهد و تمامی جزئیات اقامت، حمل و نقل، گردشگری و سایر امور را برای شما مرتب کند.

با استفاده از تور برزیل آژانس سفرنامه، می‌توانید از تجربه‌ی بهتری در سفر به برزیل برخوردار شوید. این آژانس می‌تواند برنامه‌های گردشگری متنوعی را برای شما ارائه دهد، از بازدید از شهرهای مهم مانند ریو دو ژانیرو و سائوپائولو گرفته تا استراحت در سواحل زیبا و شرکت در جشنواره‌های محلی مانند کرناوال.

علاوه بر این، آژانس سفرنامه می‌تواند امور اقامتی شما را نیز مرتب کند، از جمله رزرو هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر امکانات اقامتی. همچنین، با حمایت 24 ساعته از طریق تورمن‌ها و راهنمایان محلی، مطمئن خواهید بود که سفر شما به برزیل بهترین شکل ممکن را خواهد داشت.

بنابراین، اگر قصد سفر به برزیل را دارید، استفاده از خدمات تور آژانس سفرنامه می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا تجربه‌ی خاصی را در این سفر به دست آورید.

پکیج های فعال تور ژاپن آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳

تور بزرگ برزیل ۹شب و ۱۰ روز (۸ خرداد ۱۴۰۳)

۱ شب سائو پائولو، ۲ شب اقامت در آبشار فوز دو ایگوا سو، ۴ شب ریو دو ژانیرو، ۲ شب پاراچی

شروع قیمت : ۳۸۵۰ دلار + نرخ بلیط هواپیما

سفر و گردش در ریو دو ژانیرو برزیل

ریو دو ژانیرو یکی از شهرهای پرجذاب و زیبای برزیل است که برای سفر و گردش بسیار مناسب است. این شهر با سواحل زیبا، فعالیت‌های شبانه‌روزی پرانرژی، فرهنگ بی‌نظیر و جاذبه‌های گردشگری فراوان، گردشگران را به خود جذب می‌کند.

یکی از جاذبه‌های برجسته ریو دو ژانیرو، سواحل زیبا و معروف این شهر است. از سواحل معروف مانند کوپاکابانا و ایپانما تا سواحل کوچکتر و دور افتاده، این سواحل با آب آبی و فضای آرام و دلنشین، مکانی ایده‌آل برای استراحت و سرگرمی هستند.

همچنین، ریو دو ژانیرو معروف به کرناوال است که یکی از بزرگترین جشنواره‌های مذهبی و فرهنگی جهان است. در این جشنواره، مردم با لباس‌های رنگارنگ و موسیقی زنده، رقص و شادی می‌کنند و تجربه‌ی فراموش‌ناپذیری را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

به علاوه، جاذبه‌های فرهنگی مانند کنیسه کورکووادو، ساحلپارهای ایپانما، تله‌کابین کریستو ردئونته و جبل پان ده آسوسیون، نیز از دیگر مکان‌هایی هستند که در ریو دو ژانیرو می‌توانید بازدید کنید.

به طور کلی، سفر و گردش در ریو دو ژانیرو برزیل تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر و پرماجرا خواهد بود که همیشه به یاد می‌ماند. 

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر و گردش در ریو دو ژانیرو برزیل

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه

با ما تفاوت را احساس کنید. تنها کافی است با سفرنامه تماس بگیرید!

آدرس: تهران، سعادت اباد، میدان طهرانی مقدم(کاج)، کوچه علی اکبر( دوازدهم)، پلاک30، طبقه اول واحد3، دفتر خدمات مسافرتی سفرنامه

خط ویژه:              ۲۲۱۲۹۸۹۰-۰۲۱    

ایمیل:         info .[at]. safarnameh.co          

وب سایت:         www.safarnameh.co

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد