Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: در هر کجایی که انفجاری صورت گرفته یا تروری انجام می‌شود دستان پلید آل‌سعود و یهود در آن مشهود است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله محمدحسن اختری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای بحرین در دفاع از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند در جوار رحمت الهی آرام می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت شهدای مقاومت اسلامی در بحرین، عراق، یمن و سوریه افزود: رضوان و رحمت الهی را برای همه شهدای مقاومت مسئلت داریم، چراکه این شهیدان جان خود را برای دفاع از اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) فدا کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با قدردانی از تمامی علما و اندیشمندان کشورهای مختلف دنیا که در طول ۵ سال اخیر در دفاع از مردم بحرین دست‌به‌قلم برده‌اند، گفت: یقین و باور داشته باشیم که چنین مجالس و اجتماعاتی که به‌صورت خودجوش برای دفاع از مردم مظلوم در بحرین و یمن انجام می‌گیرد بسیار باارزش است، چراکه سبب دلگرمی قافله بزرگ حزب‌الله و جبهه مقاومت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم در تمام دنیا نگاه خود را معطوف به رسانه‌ها کرده تا ببینند چه‌کسانی از راه و منش آنها حمایت می‌کنند که این کار برای آنها بسیار روحیه‌بخش است.

اختری با اشاره جایگاه والای شهدای مقاومت بحرین تأکید کرد: همه این شهدا پیرو و عاشق مرام و مسلک اهل‌بیت(ع) و اسلام هستند و شهادت در مکتب دین اسلام دارای چنان ارزشی است که امیرالمؤمنین آرزو می‌کند فرجام زندگی‌اش به شهادت ختم شود.

وی مقام شهدا را نزد خداوند مدنظر قرار داد و تصریح کرد: حکومت‌های جبار منطقه حتی اجازه تحویل جنازه شهدا را به خانواده‌هایشان نمی‌دهند و ما درودی هم می‌فرستیم به همه افرادی که در بند زندان‌های دژخیمان حکومت‌های ستم‌پیشه منطقه در حصر هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ادامه داد: شهدا بر گردن همه جامعه حق دارند و اگر نبود این مجاهدت‌ها و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری امروز هیچ اثری از حرمین شریفین هم نبود.

وی با اشاره به جنایات آل سعود تأکید کرد: آل سعود از نژاد یهود بوده و ریشه آنان به یهودیت برمی‌گردد و همین اینها هستند که درصدد نابودی حرم نبی اکرم(ص) و دیگر عتبات عالیات بودند، اما آینده از آن مؤمنان و پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) است.

اختری با مدنظر قرار دادن تمام ارگان‌های داخلی و خارجی گفت: همه ما در مقابل این جنایاتی که صورت می‌گیرد مسئول هستیم و دراین‌بین علمای شیعه و سنی مسئولیت بیشتری دارند.

وی ادامه داد: در هر کجایی که انفجاری صورت گرفته یا تروری انجام می‌شود دستان پلید آل سعود و یهود در آن مشهود است، پادشاه ذلیل و بدبخت آل سعود که در برابر رئیس‌جمهور آمریکا ذلت و پستی خود را نشان می‌دهد و در برابر ترامپ اوج حقارت و ذلت خود را می‌پذیرد، شبانه بر سر مردم مسلمان یمن بمب و موشک آوار می‌کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت‌های مظلوم برخاستن برای شروع یک مبارزه جانانه است، تصریح کرد: خدا نصرت خود را برای کسانی که برای دفاع از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برخاسته‌اند نزول خواهد کرد و امروز همه مردم آزاده جهان پشتیبان مرام و منش مردم آزاده بحرین و رهبر بصیر این سرزمین مظلوم است.

وی خاطرنشان کرد: مردم بحرین این را بدانند که اگر روزی مرزهای بحرین به‌روی مجاهدان سایر کشورها باز شود همانند سوریه و عراق انسان‌های آزاده ملت‌های دیگر به یاری و کمک خواهند آمد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است

امتداد -مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در میز ارتباطات مردمی نماز جمعه تهران اعلام داشت خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این برنامه اظهار داشت: نماز جمعه مراسم مهم آیینی ، عبادی و سیاسی جامعه مسلمین است، در نماز جمعه علاوه بر جنبه های عبادی، مسائل مهمی از جمله رسیدگی به مشکلات مردم گره گشایی از چالش های آنان ، همفکری درباره مسائل مهم روز و طرح برنامه های جدید کشور در حوزه های اقتصادی اجتماعی نیز در این آیین زیبای مذهبی قابل ارائه است.
وی گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، گوش به فرمان رهبری عظیم الشان، تمامی تلاشها و توانمان را برای تحقق شعار سال بکار می بندیم و کمک مردم عزیز، اهداف اقتصادی را محقق می نماییم.
وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت مجموعه وزارتخانه ای فعالیت می کند که ساز و کار اهم مباحث اقتصادی و اجتماعی مردم در آن وجود دارد، این بانک همگام با سایر سازمانهای همکار, خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم می داند.
این مقام بانکی تاکید کرد: میز ارتباطات مردمی فرصتی برای پاسخگویی به مسائل، پیشنهادها، سوالات و مشکلات مردم است، مدیران بانک همواره در سفرهای استانی، همچنین در مناسبت ها و راهپیمایی ها در این میزها حضور می یابند.
شیخ حسینی ادامه داد: دکتر مرتضوی وزیر توانمند و محبوب مردمی و دکتر ویس کرمی معاون امور تعاون وزارتخانه رویکردی مردمی دارند و همواره در برنامه ها و سفرها دیدارهای چهره به چهره را در نظر دارند. بنده شخصا نیز علاقه مند و مشتاق به دیدار مردمی و مردم مداری هستم، اعتقاد دارم همه تلاشها و تدابیر و اقدامات متنوع دستگاهها و مسئولین برای ارتقای سطح زندگی مردم است.گفتنی است در این مراسم علی وفایی مدیر شعب استان تهران،ابراهیمی رئیس اداره کل امهال و وصول مطالبات، فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات ،سید علی میرفخرائی رئیس اداره کل روابط عمومی ،محمد حسن رزاقی رئیس شعبه مستقل مرکزی ،محمد ذوالفقاری سرگروه کارشناسان حقوقی مدیریت شعب استان تهران ،عبدالرضا سیدآقایی رئیس دایره اعتبارات مدیریت شعب استان تهران به صورت رو در رو پاسخگوی مشکلات مراجعه کنندگان مردمی بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد