Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رنکينگ جهاني شطرنج در حالي اعلام شد که با توجه به عدم محاسبه امتيازات رقابت هاي ايران به نظر مي رسد شطرنج ايران تعليق شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس رنکينگ جهاني فدراسيون جهاني شطرنج منتشر شد. بر اين اساس در آخرين رده بندي ماه اخير فدراسيون جهاني شطرنج مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر جهان با 2832 واحد ريتينگ همچنان صدرنشين است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسلي سوي آمريکايي با 2812 و ولاديمير کرامنيک روس با 2808 واحد ريتينگ در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش بانوان هويفان چيني با 2666 واحد ريتينگ و افزايش 14.1 واحدي همچنان صدرنشين رده بندي بانوان است. جو ونجون ديگر ستاره چيني با 2583 و با وجود 10.4 واحد کاهش ريتينگ در رده دوم باقي ماند و آنا موزيچوک با 2569 و با 2.9 واحد افزايش در رده سوم جاي گرفت. سارا سادات خادم الشريعه با 2437 واحد ريتينگ در رده سي و هشتم برترين شطرنجبازان بانوي قرار گرفت.
همچنين در رده بندي کلي، ايران با ميانگين 10 نفر برتر 2517 در رده سي و پنجم جهان و سوم آسيا قرار گرفت. روسيه، آمريکا و چين در رده هاي اول تا سوم جاي گرفتند.
در رده بندي فدراسيون جهاني و در ميان شطرنجبازان ايراني، پرهام مقصودلو با 2584 واحد ريتينگ و 6.5 واحد افزايش در رده اول قرار گرفت. پويا ايدني با 2578 و احسان قائم مقامي با 2556 واحد ريتنيگ بدون تغيير در ريتينگ نسبت به ماه گذشته در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش بانوان کشورمان، سارا سادات خادم الشريعه با 2437 واحد همچنان صدرنشين است و ميترا حجازي پور با 2351 واحد در رده دوم قرار دارد.
نکته مهم و کليدي در رنکينگ جهاني شطرنج اين است که گفته مي شود در فهرست جديد فيده، مسابقاتي که طي ماه اخير در کشورمان برگزار شده، حتي قهرماني جوانان آسيا در شيراز مورد محاسبه قرار نگرفته و اين نکته شائبه هاي جدي درباره تعليق شطرنج ايران را به دنبال دارد و به نظر مي رسد که به دليل عدم به موقع پرداخت جوايز مسابقات جهاني بانوان، فدراسيون جهاني شطرنج ايران را تعليق کرده است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه