Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:08:42 GMT

دانش آموز پاوه ای دستگاه جوجه کشی ساخت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۳۱۰۹

دانش آموز پاوه ای دستگاه جوجه کشی ساخت

به گزارش ایرنا، این دانش آموز برای ساخت این دستگاه از کارتن تخم مرغ، دیمر، لامپ، دماسنج و ظرف آب استفاده کرد و پس از ظرف 21 روز موفق شد تخم مرغ ها را به جوجه تبدیل کند.
مدیر آموزش و پرورش پاوه برای تجلیل از این دانش آموز به دیدار او رفت و در سخنانی گفت: توجه به ایده های خلاقانه دانش آموزی و حمایت از طرح های پژوهشی فرهنگیان به عنوان یک اولویت در برنامه های آموزش و پرورش پاوه است و بستر لازم برای انجام فعالیت های پژوهشی با حمایت کامل اداری فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختار برزگرفرد افزود: سطح امکانات نمی تواند در اراده یک نخبه محدودیت ایجاد کنند بلکه وی می تواند با علم و دانش خود امکانات را به سمت خود بکشاند و در چنین شرایطی تنها عاملی که می تواند کمبودهای ناشی از محدودیت منابع و امکانات را جبران کند، علم و دانش است.
او توصیه کرد سایر دانش آموزان نیز به جنبه هایی که این دانش آموز را ممتاز و نخبه نموده توجه کنند و با الگو گرفتن از وی همین مسیر را دنبال نمایند و از خود بپرسند که چه چیز باعث نخبگی و ممتاز بودن محمد نوری شده و در همین راه حرکت کنند و این آرزوی ماست که همه دانش آموزان، خلاق و ممتاز و مبتکر باشند.
مدیر آموزش و پرورش پاوه در معیت جمعی از کارشناسان با اهدای جوایزی از این دانش آموز خلاق و مبتکر تجلیل کرد.
گفتنی است محمد نوری از شاگردان ممتاز و نمونه اخلاق آموزشگاه بوده که علاوه بر موفقیت های درسی و علمی نوازنده ی سه تار هم می باشد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و روستای گلال نیز در حدود 20 کیلومتری شهر پاوه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد