Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعمال بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی سال ۹۵ به قبل، در دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر استان انجام می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ "‌فضل الله شیری"رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهیانتظامی استان گفت: اعمال بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی سال ۹۵ به قبل، در دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا دو برابری جرایم رانندگی تا آخر سال ۹۵ مورد بخشودگی قرار گرفته و رانندگان تا پایان آذر ماه فرصت دارند که برای تسویه اصل جرایم رانندگی خود به دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه کنند.وی افزود: چنانچه اشخاصی که خودروی آن‌ها دارای صورت وضعیت خلافی باشد و در مدت زمان معین شده نسبت به تسویه اصل جرایم خود اقدام نکنند، پس از پایان آذر ماه مجدداً جرایم الصاقی و تسلیمی آنان مشمول دو برابری خواهد شد.این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مراجعه شهروندان به واحد اجرائیات راهور استان و حضور در جلسات ملاقات مردمی سامانه ۱۹۷ به اطلاع شهروندان می‌رساند که اعمال بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی فقط در دفاتر پلیس+ ۱۰ سراسر استان امکان پذیر است و نیاز به مراجعه به پلیس راهور نیست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا 197 برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در 197 به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از 130 نفر به دلایل مختلف به 197 مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

علت صدور "برگ جریمه رانندگی اشتباهی" چیست؟

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور