Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که تشدید تنش های سیاسی بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است ولی گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1268 دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلا روز چهارشنبه برای لحظاتی به بیش از 1274 دلار رسید که این بالاترین رقم از 25 آوریل بوده است.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز نزدیک به پایین ترین سطح خود در 6 ماه و نیم اخیر رسیده است.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که اقتصاد این کشور از اوایل آوریل تا اواخر ماه می روند رشد و رونق نسبی را دنبال کرده ولی افزایش نرخ تورم مطابق با انتظارات قبلی نبوده است.

تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن به بیش از 87 درصد رسیده است.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که فروش مسکن در بازار آمریکا در ماه آوریل برای دومین ماه متوالی با کاهش روبرو شده است.

ادامه تنش های سیاسی در آمریکا بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاثیر زیادی بر رشد تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا داشته است.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که حزب محافظه کار بریتانیا به رهبری ترزا می نخست وزیر احتمالا کنترل پارلمان را در انتخابات سراسری 8 ژوئن از دست خواهد داد. این مساله می تواند موجب افزایش نگرانی های سیاسی در بریتانیا در آستانه آغاز مذاکرات برگزیت شود.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که فروش سکه طلا در بازار آمریکا طی ماه می با رشد 141 درصدی نسبت به ماه قبل از آن روبرو شده و به 14500 اونس رسیده است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا، منطقه یورو و چین طی ساعات آینده تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص قیمت طلا داشته باشد. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط سودآوری بیت‌کوین

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین