Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران ساخت تقاطع غیرهم‌سطح سه راه تقی‌آباد را مهم‌ترین پروژه افتتاح شده در جنوب تهران دانست و گفت: ما هر موقع به این جا می‌آمدیم، همه می‌گفتند که هیچ پروژه‌ای از این پروژه برای ما مهم‌تر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از دانشجو خبر، محمدباقر قالیباف که برای افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبزی به شهرری آمده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در منطقه ۲۰، ۱۱۰ پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی و فضای سبزی افتتاح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین پروژه‌ای که افتتاح شد، تقاطع غیرهم‌سطح سه راه تقی‌آباد بود.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرری و ورامین این بود که در این سه راه یک پل روگذر و یک پل زیرگذر می‌خواستیم و صبح‌ها و ظهرها وقت زیادی از شهروندان این مناطق گرفته و تلف می‌شد.

شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: ما هر موقع به این جا می‌آمدیم، همه می‌گفتند که هیچ پروژه‌ای از این پروژه برای ما مهم‌تر نیست. باید این نکته را هم عرض کنم که بهره‌برداری موقت این طرح در دو ماه گذشته انجام شده بود.

قالیباف ضمن اشاره به طرح‌های افتتاح شده در جنوب تهران بیان داشت: یکی از سالن‌های بزرگ خوب و آبی ما در شهرری افتتاح شد. پروژه خط ۶، ۷ و ۸ مترو نیز به زودی در شهرری افتتاح می‌شود. به زودی شاهد افتتاح باغ کتاب به عنوان مهم‌‍ترین خدمت سازمان فرهنگی خواهیم بود و فکر می‌کنم که در اواخر ماه مبارک ماه رمضان شاهد افتتاح این طرح باشیم.

وی هم‌چنین تصریح کرد: دوستان به ما قول دادند که باغ پرندگان را با مساحت سه هکتار انجام دهند. این طرح نیز از جمله طرح‌های بزرگ است و ادامه بزگراه حکیم و تونل شهدای غزه می‌باشد. ما پروژه‌های زیادی در مناطق مختلف داریم که امیدواریم به سرانجام برسند.

قالیباف در پایان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با شایعه عدم فروش زندان اوین به شهرداری تهران گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام و مذاکرات اولیه را نیز با قوه قضائیه انجام داده‌ایم تا زندان اوین را به مجموعه فضای شهری اضافه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج