Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ادامه روند بررسی انتخابات شورای اسلامی شهر در دو حوزه انتخابیه ساری و سلمان‌شهر، گفت: براساس قانون نتایج بررسی‌ها و چگونگی صحت انتخابات در این دو حوزه در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علیرضا یونسی با اشاره به تأیید صحت انتخابات شورای شهر در بیشتر شهرهای استان، اظهار کرد: مازندران ۵۸ شهر دارد و صحت انتخابات در بیشتر شهرها تأیید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأیید صلاحیت‌ها با بررسی وضعیت انتخابات انجام شد همچنین در این بین بسیاری از شکایات اعلام شده در شهرها و روستاها ارائه و رسیدگی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: تأیید صلاحیت در بیشتر شهرهای مازندران انجام شد جز دو حوزه انتخابیه ساری و سلمان‌شهر که هیأت نظارت بر انتخابات استان با هماهنگی مرکز در آینده نزدیک در مورد آن تعیین تکلیف می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: با عمل در چارچوب قانون بررسی انتخابات این دو حوزه در حال بررسی بوده تا نظر قطعی و نهایی بر اساس موازین قانونی هیأت نظارت بر انتخابات اعلام شود.

یونسی با اعلام اینکه براساس قانون با اعلام نظر هیأت اجرایی، در شهرستان‌ها پنج روز و هیأت نظارت بر انتخابات در استان ۱۵ روز فرصت دارند تا شکایات را رسیدگی کنند، بیان کرد: امید داریم طی روزهای آینده صحت انتخابات در این دو حوزه رسیدگی و اعمال نتیجه نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه همه موظف هستیم تا به قانون احترام گذاشته و به آن عمل کنیم، گفت: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها شکوه‌مندانه حاضر شدند و مشارکت حداکثری داشتند پس باید با عمل به نص صریح قانون اعلام نتیجه کرده و آن را به مردم اعلام کنیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران