Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - رئیس شورای اسلامی اصفهان گفت: با توافق اولیه بین ستادکل نیروهای مسلح با شهرداری اولین گام برای آزادسازی اراضی جنوبی شهر انجام شده است و ارتش و سپاه هم قائل به خارج شدن از شهر هستند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، رضا امینی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های منطقهپنجشهرداری که در قالب پنجاه و نهمین هفته از سری برنامه‌های هر هفته چند افتتاح شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مناطق پنج و شش شهرداری از مناطق پردرآمد شهرداری اصفهان هستند، اظهار داشت: البته باید توجه داشته باشیم که این مناطق نیز دارای لکه‌های محرومی هستند که باید به آنها توجه ویژه صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه برخی از مشاغل مزاحم در محدوده این مناطق وجود دارد، ابراز داشت: بر حسب قانون این مشاغل باید از محدوده شهری خارج شوند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ شهری در مجاورت کوه صفه اصفهان، تفرجگاه‌ها و مراکز جاذب سفر برای شهروندان پیش‌بینی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه قطار خدمت در دور جدید شورای اسلامی شهر اصفهان نیز ادامه می‌یابد، گفت: مردم باید بتوانند مطالبات خود را مطرح کرده و شوراها بر اساس اقتضای علمی نسبت به رفع این نیازها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در دوره‌های مختلف مدیریت شهری بیشترین توجه به دلیل فاصله طبقاتی موجود به مناطق شمالی شهر شده است، تصریح کرد: با این وجود از لکه های محروم مناطق جنوبی اصفهان نباید غافل شد، امیدواریم مجموعه تلاش ها مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه توافق اولیه بین ستاد کل نیروهای مسلح با شهرداری را اولین قدم برای آزاد سازی اراضی جنوبی شهر را در راستای انجام پروژه های شهریدانست و گفت: برای این مهممکاتباتبین شهرداری و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده است و خود ارتشو سپاههم قائل به خارج شدن از شهر هستند.

وی با بیان اینکه ما شهروندان امینت خود را مدیون وجود برادران ارتشی و سپاهی هستیم اضافه کرد: یکی از ملزومات تامین همین امنیت وجود فضایی مناسب برای حضور این نیروهاست که باید این فضا برای آنها تامین شود تا این اراضی به مدیریت شهری واگذار شود.

جانمایی پادگان‌های جدید در طرح تفصیلی شهر اصفهان دیده شده است

امینی ادامه داد: برای این منظور چندین پادگان در طرح تفصیلی قرار گرفته است که با جانمایی‌های مناسبی قرار است مکان خود را تغییر دهند اما باید مکان مناسبی هم برای نیروهای مسلح فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان گفت چه میزانی پروژه‌های شهری به دوره بعدی واگذار می‌شود، گفت: ما فرقی بین دوره‌های مختلف شورای شهر نمی‌بینیم و نمی‌توان در این مورد محاسبه‌ای انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نباید مرزهای سیاسی در این دوران تاریخی وجود داشته باشد و باید به دور از این موضوعات تنها به خدمت رسانی به مردم اندیشید، تصریح کرد: مردم به دور از حساسیت های شدید حزبی و جناجی تنها از حاکمیت توقع خدمت رسانی دارند که باید ما هم همین موضوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می شود.

وی افزود: بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

پورعباس در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشورضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

کد خبر 6086598

دیگر خبرها

  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است