Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اربابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعرفه برق مناطق گرمسیری برای مدت 9 ماه هم اینک تنها در کنارک و چابهار اعمال می شود که با توجه به گرمسیری بودن دیگر شهرهای جنوبی استان مسئولان به دنبال اعمال این تعرفه از 6 ماه به 9 ماه در این شهرها هستند.
وی افزود: در چند روز گذشته شاهد گرمای بی سابقه و پی در پی در جنوب سیستان و بلوچستان بودیم که این امر سبب شد مصرف برق از هزار و 300 مگاوات با افزایش یک و نیم برابری به هزار و 421 مگاوات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این مدت با تلاش نیروهای شرکت برق و برنامه ریزی های صورت گرفته با وجود افت ولتاژ، قعطی برق گزارش نشده است.
به گفته مرتضی فرجی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان شهرستان کنارک در جنوب استان در 9 خرداد ماه جاری با 53 درجه سانتی گراد گرمترین شهر کشور بوده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی وزیر کشورعصر امروز با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل زده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان