Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا قوچان نژاد با 22 گلی که تنها در لیگ برتر هلند و در باشگاه هیرنوین زده است به یکی از بازیکنان موفق ایرانی در اروپا تبدیل شده و حالا در کمپ اتریش مشغول تمرین با سایر نفرات تیم ملی است.

مهاجم تیم ملی درمورد برگزار اردو در این کمپ جهت آماده سازی برای بازی با ازبکستان گفت: ما شرایط کاری، امکانات و زمین خوبی داریم بنابراین می توانیم به بهترین روش تیممان را آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علاوه بر این ما فرصت انجام بازی دوستانه در برابر مونتنگرو را داریم که تیم بسیار خوبی است و ما در سال 2014 هم با آن بازی کرده‌ایم. برای همین تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکز کرده و بهترین تلاش خود را انجام دهیم. ما می دانیم که بازی مان در مقابل ازبکستان چقدر اهمیت دارد و می دانیم که باید در بهترین وضعیت خود باشیم. باید برای به دست آوردن هر امتیاز سخت بجنگیم چرا که هنوز به جام جهانی صعود نکرده‌ایم. گوچی در خصوص بازی با ازبکستان و انتظار هواداران از تیم ایران گفت: برای ما عادی است که طرفداران از بازی با ازبکستان نتیجه خوبی را توقع داشته باشند. آنها نتیجه ی کار و تعهد ما را در به دست آوردن نتایج خوب و نخوردن گل در بازی های قبلی دیده اند اما می دانیم که باید تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف کار کنیم و بجنگیم. ما بی ادعا هستیم و می دانیم اگر به سختی تلاش کرده و خودمان را وقف کارمان کنیم به هدفمان نزدیک تر می شویم. قوچان نژاد درباره اینکه تیم ملی در سال های گذشته چه تحولاتی داشته است، گفت: از زمانی که کارلوس کی روش آمده تیم ملی ایران بسیار رشد داشته است. ما برای فوتبال ایرانی قدم های اصلی را بر داشته ایم. امروزه بازیکنان ایرانی بسیاری را در تیم های خوب اروپایی داریم که روی بازی و تجربه ی خود کار می کنند و هر روز کیفیت کارشان بالاتر می رود و بیشتر به بازی کردن در فشار بالا عادت می کنند. این تجربیات به ما کمک می کند تا سطح تیم ملی را نیز بالاتر ببریم. بازیکنان یکدیگر را به چالش می کشند و ما همه از این رقابت سازنده ای که بینمان وجود دارد سود می بریم. قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که آیا برای حرفه شما جام جهانی بزرگترین چالش به حساب می آید گفت: اولین چالش ما این است که با ازبکستان بازی کرده و به جام جهانی صعود کنیم. از این گذشته من به جام جهانی به چشم یک هدف پایانی (پایان کار) نگاه نمی کنم. ما در جام جهانی قبل هم بودیم و خیلی عالی می شود اگر در بعدی هم باشیم. مسلما ما نهایت تلاشمان را می کنیم که در جام جهانی باشیم، اما اگر به صعود به جام جهانی دست یافتیم من به آن به چشم یک گام مهم دیگر نگاه می کنم که پیش روی ما است تا اینکه نهایت تلاشمان را در آن انجام دهیم و رشد کنیم. بنابراین جام جهانی پایان کار نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی

نگاهی به نتایج دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس انداخته‌ایم.

طرفداری | بازی‌های دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با پیروزی تیم‌های المپیاکوس و فیورنتینا به پایان رسید.

فیورنتینا 3-2 کلوب بروژ

هر دو بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، مسابقات بسیار جذابی بودند. ابتدا از بازی فیورنتینا و کلوب بروژ شروع می‌کنیم. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی 2-2 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس را در آرتمیو فرانکی از دست داده است اما امبالا انزولا در دقیقه 91 موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد تا نماینده ایتالیا با نتیجه 3-2 این بازی را به سود خود تمام کند. حالا فیورنتینا با یک اندوخته خوب پا به بلژیک می‌گذارد و باید دید این گل لحظات پایانی انزولا تا چه اندازه در صعود این تیم به فینال نقش خواهد داشت.

استون ویلا 2-4 المپیاکوس

این مسابقه را باید شاهکار نماینده یونان مقابل تیم اونای امری دانست. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل است در ویلا پارک دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4-2 موفق به شکست این تیم شد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امیدهای بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه 84 پنالتی استون ویلا را از دست داد تا دومین بازی در مرحله نیمه‌نهایی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد