Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:37:04 GMT

اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا در سراوان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۵۰۵۶

اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا در سراوان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان از اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نامه اجرای این طرح حمایتی ابلاغ شده است و در روزهای آینده توزیع سبد کالا برای گروه های شناسایی شده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروه های کمیته امدادی، افراد تحت پوشش بهزیستی و گروه های کم درآمد جامعه که در سامانه ثبت نام کرده اند و تایید شدند قشر هدف این طرح حمایتی محسوب می شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان اذعان داشت: حداقل 30 تا 90 هزار تومان در کارت های این افراد شارژ می شود تا قابلیت دریافت کالا را از فروشگاه های مشخص شده داشته باشند.

وی تصریح کرد: فروشگاه رفاه، اتکا، فرهنگیان و تعاون روستایی که قبلا مجوزهای لازم را از مرکز استان دریافت کرده اند، سبد کالا را توزیع خواهند کرد.

سپاهی اقلام خوراکی و پروتئینی را از جمله اقلام سبد کالای حمایتی عنوان کرد و اظهار داشت: در نظر داریم افراد دارای سو تغذیه و مادران باردار سو تغذیه را تحت حمایت این طرح قرار دهیم.

وی جبران سو تغذیه اقشار ضعیف جامعه، کمک به گروه های کم درآمد جامعه، تقویت بنیه جسمی مادران باردار و فرزندان دارای سو تغذیه را از اهداف خود عنوان کرد و اذعان داشت: تمام افرادی که جویای کار هستند حتما در سامانه کارورزی ثبت نام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان با اشاره به طرح حمایت از کارورزان عنوان کرد: در این طرح افرادی که به عنوان کارورز مشغول به کار هستند علاوه بر دریافت حق الزحمه ای از وزارت کار و تعاون از خدمات زیادی بهره مند خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: فروشگاه هایی که کالای طرح حمایتی را توزیع می کنند ازاقلامی که برای آنها مشخص می شود و دارای استاندارد است، استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: با هدف کنترل بازار و توزیع سبد کالای معیشتی برای خانوار‌های کم درآمد۱۰۳ تن کالای حمایتی شامل قند، شکر و خرما ویژه رمضان در تربت‌حیدریه توزیه شده است.

حمیدرضا رضایی افزود: بر این اساس ۲۰ تن قند از قرار هر بسته پنج کیلوگرمی به قیمت یک میلیون و ۶۹۰ هزار ریال ویژه مناطق شهری و یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال ویژه مناطق روستایی و ۱۲ تن شکر از قرار هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال توزیع شده است.

وی گفت: با توزیع ۷۱ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال در بین واحد‌های صنفی، تلاش شده است تا قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان از کیلویی یک میلیون ریال فراتر نرود.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه افزود: همچنین ۳۰۰ کیلوگرم خرما از قرار هر کیلو ۹۰۰ هزار ریال توزیع شده و اکنون نیز خرید ۹ تن مرغ ویژه ماه رمضان درحال انجام است، روند توزیع این اقلام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد