Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-02@08:20:38 GMT

حضور مرکز بین المللی نشر اسراء در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۵۲۸۹

حضور مرکز بین المللی نشر اسراء در نمایشگاه قرآن


مرکز بین المللی نشر اسراء به روال سال های گذشته در در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارد.

به گزارش بی‌باک، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» در شبستان مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و مرکز بین المللی نشر اسراء به روال سال های گذشته در این نمایشگاه قرآنی حضور فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلدات ۳۹، ۴۰، ۴۱ و ۴۲ تفسیر «تسنیم» از جمله آثاری است که این مرکز در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران عرضه خواهد کرد. همچنین مجلدات ۱۷ و ۱۸ از «رحیق مختوم» که شرح و تفسیر مباحث فلسفی کتاب اسفار ملاصدرا است در این نماشگاه به مخاطبان عرضه می شود.

مجلدات اول و دوم «کتاب الخیارات»، جلد سوم «رجال تفسیری» و کتاب «امامت» از دیگر آثاری است که در این دوره نمایشگاه برای نخستین‌بار ارائه می گردد.

همچنین علاقمندان به نرم افزارهای قرآنی می توانند نرم افزار «بیان الوحی» شامل تفسیر آیت الله العظمی جوادی آملی از سوره‌های فصلت، شوری، دخان و اعراف را نیز برای نخستین در این نمایشگاه تهیه نمایند.

علاقمندان علوم قرآنی می توانند جهت تهیه آثار بیانی و بنانی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی به غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء واقع در شبستان، مراجعه و کلیه آثار ارائه شده را با ۱۵ درصد تخفیف تهیه نمایند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با سوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به علوم قرآنی است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901221

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز