Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام علی کریمی با مدیران نفت تهران برای به خدمت گرفتن سکان هدایت این تیم در لیگ هفدهم به توافق رسید. زمزمه‌های مربیگری علی کریمی در نفت تهران رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفت تا به زودی شاهد اولین حضور او در قامت سرمربی باشیم.
به گزارش نامه نیوز به نقل از 11 نیوز ، در همین خصوص باخبر شدیم شب گذشته مذاکرات علی کریمی با مدیران نفت برسر به خدمت گرفتن سکان هدایت این تیم در لیگ هفدهم به سرانجام رسید و توافقات اولیه حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته توافق طرفین مشروط است چون علی کریمی تأکید کرده تا زمانی که مشکلات مالی نفت حل نشود و مطالبات بازیکنان پرداخت نگردد پای عقد قرارداد رسمی نخواهد نشست.
مدیران باشگاه نیز به کریمی وعده داده‌اند كه به زودی بدهی‌های عمده باشگاه را پرداخت کنند و در عین حال از او خواسته‌اند از همین حالا برای بستن یک تیم قدرتمند اقدام و بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه معرفی کند.
گفتنی است فصل گذشته نفت تهران به رغم مشکلات فراوان مالی و مدیریتی با علی دایی توانست قهرمان جام حذفی شود و مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. بی‌گمان حضور در آسیا و رقابت با تیم های برتر قاره مهمترین چالش‌ علی کریمی در اولین تجربه مربیگری اش خواهد بود.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس