Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: به نوشته روزنامه واشنگتن اگزمینر، هیلاری کلینتون، رقیب دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: در جریان مبارزات انتخاباتی‌اش مردم وی و ارزیابی‌های تیمش را مبنی بر اینکه روسیه با ترامپ همکاری می‌کند تا وی را در راس کاخ سفید بنشاند، رد کردند و همین امر باعث شکست کلینتون در انتخابات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
هیلاری کلینتون در کنفرانسی در کالیفرنیا گفت: ما اساسا بیرون رانده شدیم. اوضاع بدین گونه بود که انگار مردم می‌گفتند ببینید کلینتون از دور انتخابات خارج می‌شود. این توطئه، توطئه گسترده جناح راست است اما باید اصلاح کنم این توطئه، توطئه گسترده روسیه است. در حال حاضر نیز مشخص شده که حق با ما بوده است.
 
هیلاری کلینتون در این سخنرانی از عبارت "توطئه گسترده جناح راست" استفاده کرد که به اظهاراتش در دهه ۱۹۹۰ میلادی اشاره داشت یعنی هنگامی که کلینتون به شبکه ان‌بی‌سی گفت: اتهامات وارده علیه بیل کلینتون، رئیس‌جمهور وقت آمریکا درخصوص داشتن رابطه نامشروع با مونیکا لوینسکی، یکی از مقامات کاخ سفید بخشی از توطئه گسترده جناح راست برای سرنگونی بیل کلینتون است. اما این اظهارات با تایید رابطه نامشروع بیل کلینتون رد شد.
 
هیلاری کلینتون گفت: براساس مسائلی که تاکنون مشاهده کرده‌ام تنها دونالد ترامپ را مسئول شکستم در انتخابات می‌دانم. خیلی سخت است که انگشت اتهام را به طرف دونالد ترامپ نگیرم. به نظر من پیوند بین اخبار جعلی داخلی و داده‌های داخلی مربوط به جمهوری‌خواهان با توانایی‌های قابل توجهی که روس‌ها دارند به ویژه سازمان اطلاعات روسیه که بازوی اطلاعات نظامی ارتش روسیه است و عملیات سایبری بسیار پیچیده‌ای انجام می‌دهد، ترکیب شده است.
 
وی افزود: ویکی لیکس، هکر رومانیایی معروف به گوسیفر و وب سایت افشاگر دی سی لیکس که بسیاری از اسناد و مدارک حساب کاربری مرا هک و منتشر کرده بودند از اوایل ژوئیه هیچ کاری انجام نداده‌اند چراکه به نظر من وظیفه خود را انجام دادند.
 
کلینتون در ادامه گفت: به نظر من آنچه که در جریان انتخابات برای من رخ داد قابل پیش بینی نبود.
 
کلینتون بارها به خاطر امتناعش از اینکه عملکرد خود را مقصر شکستش در مقابل ترامپ بداند به سخره گرفته شده اما اذعان کرد که وی انتظار پیروزی را داشت.
 
وی گفت: فکر می‌کنم من قربانی گمانه زنی‌های گسترده‌ای شدم مبنی بر اینکه پیروز انتخابات خواهم شد. داستان‌سازی و فریبکاری و اخبار جعلی در فیس‌بوک به شکست من در انتخابات کمک کرد.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ملی تنظیم گری ایران با حضور مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و نهادهای ذیربط با محوریت این مرکز، رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، طی ماه‌های گذشته، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری میزبان سلسله نشست‌هایی با موضوع نسبت‌یابی نهادهای تنظیم‌گر با دستگاه‌های حاکمیتی از دولت گرفته تا قوه قضائیه و حتی دیگر نهادهای تنظیم‌گر بود.

در این نشست‌ها که با حضور نمایندگان خود نهادهای تنظیم و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قضائی از وزارتخانه‌های مختلف گرفته تا دیوان عدالت اداری برگزار شد، برخی چالش‌های موجود در تعامل نهادهای تنظیم‌گر با این دستگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشخص شد که برخی از چالش‌های موجود در فضای تنظیم‌گری کشور از طریق ایجاد فضای گفتگو بین خود نهادهای تنظیم‌گر قابل حل است.

بر همین اساس ایجاد یک شبکه برای کنار هم نشاندن نهادهای تنظیم‌گر با نام «شبکه تنظیم گران ایران» و با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت.

به‌طورکلی دولت از محل پرداختن به این موضوع به دنبال بهبود ساختار تنظیم‌گری در کشور و رسیدن به کارآمدی بیشتر است، تا در سایه تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر، توسعه هم‌افزایی و جلوگیری از تداخلات اجرایی، شاهد تحقق یک دولت تنظیم‌گر واقعی در کشور باشیم.

این شبکه بستر لازم برای تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر در قالب یک شبکه واحد را فراهم می‌کند تا از یک طرف زمینه لازم برای حل تعارضات بین این نهادها ایجاد شود و از سوی دیگر امکان ایفای نقش دیده‌بانی بر قوانین و فعالیت‌های مرتبط با بحث تنظیم‌گری در کشور نیز فراهم شود

جمعی از نهادهای ذیربط از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، نماینده بانک مرکزی و نمایندگانی از شورای رقابت، سازمان غذا و دارو، سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، سازمان تنظیم مقررات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این رونمایی حضور داشتند.

کد خبر 6094958

دیگر خبرها

  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ