Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۱۷ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان همدان زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

پیمان ترکمانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط مجموعه امدادگران گمنام استان، بهره‌گیری از کمک‌های خیرین و همچنین جذب کامل بودجه در سال 95 بسیاری از درخواست‌های سال گذشته محرومان اجابت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان همدان در سال گذشته، افزود: خریداری 184 مسکن شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی 416 روستایی و تکمیل و بازسازی منازل محرومان با صرف اعتباری بالغ‌بر 84 میلیارد ریال انجام شد.

ترکمانه با بیان اینکه در سال گذشته برای 2 هزار و 347 نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد جهیزیه تهیه شد، عنوان کرد: میزان اعتبار صرف شده برای کمک‌ هزینه جهیزیه جوانان تحت حمایت کمیته امداد 54 میلیارد ریال بود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، تأکید کرد: در سال گذشته به 4 هزار و 616 نفر از نیازمندان وام کارگشایی قرض‌الحسنه به مبلغ 70 میلیارد ریال پرداخت شد.

ترکمانه با اشاره به خدمات حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد، بیان کرد: علاوه بر رفع مشکلات درمانی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از 141 بیمار خاص و 423 بیمار صعب‌العلاج نیز حمایت شد که 226 میلیارد ریال میزان اعتبار صرف شده در زمینهٔ ارائه خدمات درمانی بود.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 317 نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال توسط کمیته امداد استان همدان بیمه شده‌اند، تصریح کرد: حق بیمه این افراد توسط کمیته امداد به حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود که امسال 92 نفر از این افراد بازنشسته شده و در زمره مستمری‌‌بگیران بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌