Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی مازندمجلس: ماه سلطان کاشی در گفت و گو با مازندمجلس با بیان اینکه مدیریت مازندران صد در صد نیاز به تغییر دارد، گفت: ما نقد جدی به مدیریت فعلی استان داشتیم و داریم و انتظار می رود در دولت جدید استانداری کارآمدتر انتخاب و معرفی گردد.

وی، افزود: نیاز می بود مدیران همه استان ها در جهت تحقق شعارها و برنامه های آقای روحانی اقدام کنند که من این را در استاندار فعلی ندیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای استاندار چندان همسو با دولت آقای روحانی نبوده و نتوانست انتظارت مردم استان را برآورده کند.

دبیر جمعیت زنان نواندیش مازندران، تصریح کرد: مطالبات مردم مازندران از دولت آقای روحانی مطالبات بحقی هست و انتظار می رود مدیران استان به مراتب بیشتر از 4 سال گذشته به خواسته های مردم توجه کنند.

کاشی ادامه داد: به نظر من مدیریت استان باید فردی باشد که بتواند مطالبات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مردم و همچنین تغییر در شیوه مدیریت را در استان محقق سازد. بنابراین نیاز است فرمانداران و سایر مسئولان از طیف اعتدال و اصلاحات چینش شوند و نوع مدیریت نیز بسیار شفاف باشد.

وی، با بیان اینکه نیاز است از حضور بانوان توانمند در سطوح مختلف استفاده گردد، گفت: معاونت امور بانوان ریاست جمهوری اعلام کرده است آقای روحانی در نظر دارد سه وزیر از بانوان انتخاب و معرفی کند. بنابراین نیازمند این هستیم که حتما در بدنه مدیریت استان در سطح کل از بانوان توانمند استفاده شود.

دبیر جمعیت زنان نواندیش مازندران، تاکید کرد: اگر چنین تغییراتی صورت نگیرد مردم از گفتمان اصلاحات نا امید می شوند.

کاشی، با بیان اینکه بیشترین نقد ما از مدیریت استان، مربوط به حوزه بانوان است، گفت: عملکردمدیرکل امور بانوان استانداری مازندران بیشتر گزارش های اداری بوده و ما عملا در سطح استان تغییراتی را مشاهده نکردیم. خانم جمشیدی ابتدایی ترین کاری که می توانست انجام دهد استفاده از وجود خانم ها در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و معضلات موجود جهت تهیه یک بانک اطلاعاتی قوی بوده است تا از وجود بانوان بهره مند گردد که تاکنون چنین اقدامی از سوی وی صورت نپذیرفته است. امیدوارم در این تغییر اساسی در حوزه بانوان رخ دهد.

وی، در پایان یادآوری کرد: رای 24 میلیونی آقای روحانی نشان دهنده ی این است که اکثریت مردم خواهان تغییر هستند و این محقق نمی شود مگر اینکه شعارها و برنامه های دولت محقق شود ولازمه تحقق برنامه ها، آن است که مدیرانی که انتخاب شوند که به آن شعارها و برنامه های دولت اعتقاد داشته باشند.



منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی