Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی صراط - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد یک نهاد مردمی است و متعلق به تمام افراد جامعه است و قرار نیست عده‌ای خاص منافع ملت را از آن خود بدانند چراکه این دانشگاه ملک شخصی کسی نیست!

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با صراط با اشاره به عملکرد اخیر رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: آقای ولایتی برای تغییرات در دانشگاه آزاد باید دستش باز باشد و ما نمی‌توانیم شخصی که مسئولیت رئیس هیات موسس و هیات امنای را برعهده دارد را محدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تمام افراد باید به تصمیمات آقای ولایتی در مورد تغییر در سیستم دانشگاه آزاد احترام گزارند.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به افرادی که با تصمیمات اخیر رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی مخالفت می‌کنند، گفت: مقابله با تصمیمات درست، راه علاج نیست و باید در مقابل تصمیمات قانونی تمکین کرد.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون به وسیله یک عده خاص اداره می‌شد و می‌توان گفت اداره این دانشگاه تا حد زیادی خانوادگی بوده است.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماهیت اصلی دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه یک مکان علمی است و دانشگاه آزاد هم باید مانند سایر دانشگاه‌ها مسیر اصلی و علمی خود را طی کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد یک نهاد مردمی است و متعلق به تمام افراد جامعه است و قرار نیست عده‌ای خاص منافع ملت را از آن خود بدانند چراکه این دانشگاه ملک شخصی کسی نیست!

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با اشاره به رفتار برخی از اعضای عزل شده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برخوردها به نحوی است که عده‌ای تصور می‌کنند دانشگاه آزاد تولید خودشان بوده و از ابتدا صاحب و مالک این دانشگاه هستند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: این افراد چرا اجازه نمی‌دهند دیگران هم درباره دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گیری کنند؟

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از مسیرهای قانونی این مسائلی که عنوان شد حتما پیگیری می‌شود و همچنین در مورد عزل و نصب ها و مسائل مالی باید هرچه سریعتر رسیدگی شود و نتیجه به مردم اعلام شود تا اعتماد آنها مجدد به دانشگاه آزاد برگردد.

وی ادامه داد: شهریه دانشگاه آزاد برای ارتقا کیفی این دانشگاه است نه برای بذل و بخشش‌های خاص و اشتغال یابی خانواده‌ها و جناح های خاص!

حجت الاسلام سلیمی در پایان ابراز امیدواری از اتفاقات آینده کرد و گفت: امیدورام آقای ولایتی با غیرت و همت در برابر این مسائل و مشکلات ایستادگی کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند