Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:42:48 GMT

چند خبر از سفر وزیر صنعت و معدن به استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۱۶۹۲۸

‌وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت ترانسفورماتور کوشکن (تسکو) زنجان بازدید کرد.

‌به گزارش ایسنا، ‌محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز از شرکت ترانسفورماتور کوشکن (تسکو) واقع در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید کرد.

‌این شرکت ترانسفورماتورهای توزیع با ظرفیت ۱۵ هزار دستگاه در سال تولید می‌کند که محصولات تولیدی این شرکت در صنعت برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌شروع اجرای طرح این شرکت سال ۸۱ و راه‌اندازی آن در سال ۸۳ در زمینی به مساحت ۱۰۳ هزار و ۳۹۹ مترمربع و زیربنای ۲۳ هزار و ۷۲۵ مترمربع با تکنولوژی ماشین‌آلات کشور آلمان با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۹۲ نفر، راه‌اندازی شده است.

میانگین صادرات این شرکت در سه سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

میزان سرمایه‌گذاری ثابت ریالی این شرکت، ۸۰ میلیارد ریال و کل سرمایه‌گذاری ثابت آن ۲۱۰ میلیارد ریال است. همچنین برای تامین ۳۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش از بانک ملت تسهیلات دریافت کرده است.

این واحد نسبت به اجرای طرح توسعه در سال 93 اقدام کرده است. محصول مورد نظر انواع ترانسفورماتور فوق توزیع با ظرفیت 120 دستگاه سرمایه‌گذاری 412 میلیارد ریال و ارزبری 8 میلیون یورو است. اشتغال پیش‌بینی شده 200 نفر بوده و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت راشا کاسپین

وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت راشا کاسپین زنجان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحد تولیدی راشا کاسپین ایرانیان که محصولاتی شامل انواع کاغذ بسته‌بندی را با ظرفیتی بالغ بر 220 هزار تن در سال تولید می‌کند، بازدید کرد.

این پروژه در سال 92 در شهرک صنعتی شماره یک زنجان آغاز و در سال گذشته راه اندازی شده است. واحد تولیدی راشا کاسپین ایرانیان استان زنجان در مساحتی بالغ بر 147 هزار و 375 مترمربع و در زیربنای 51 هزار و 519 مترمربع احداث شده است.

میزان سوخت مصرفی واحد راشا کاسپین ایرانیان در زنجان 45 میلیون مترمکعب از نوع گاز بوده و تکنولوژی ماشین‌آلات این واحد نیز کشور چین است. در حال حاضر واحد تولیدی راشا کاسپین ایرانیان زنجان برای 250 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

میانگین تولید این واحد در طول سه سال حدود 200 هزار تن اعلام شده و این واحد قابلیت تولید انواع محصولات کاغذ را دارد و در آینده فاز توسعه‌ای واحد راشا کاسپین زنجان برای تولید کاغذ بسته‌بندی ویژه مواد دارویی و بهداشتی راه‌اندازی خواهد شد.

میزان سرمایه‌گذاری ثابت ریالی واحد تولیدی راشا کاسپین ایرانیان زنجان 330 میلیارد ریال و میزان سرمایه‌گذاری ارزی آن 112 میلیون یورو بوده است. همچنین مجموع سرمایه‌گذاری در این واحد بالغ بر 4 هزار و 794 میلیارد ریال اعلام شده است.

واحد راشا کاسپین 200 میلیارد ریال سرمایه در گردش در قالب تسهیلات بانکی دارد.

بازدید نعمت‌زاده از شرکت سرجین بافت

وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت سرجین بافت بهبهانی در زنجان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت‌زاده بعد از ظهر امروز از شرکت سرجین بافت بهبهانی که نخ پنبه، پارچه و انواع پوشاک را در زنجان تولید می‌کند، بازدید کرد.

واحد سرجین بافت توان تولید ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن نخ پنبه و ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار مترمربع پارچه را دارد و ظرفیت تولید انواع پوشاک آن 5950 عدد است.

محصولات این واحد در صنایع پوشاک کاربرد دارد و اجرای این طرح از سال ۸۹ آغاز شده و در سال ۹۷ راه‌اندازی می‌شود. این طرح در زمینی به مساحت ۱۶۳ هزار و ۷۳۳ مترمربع و با زیربنای ۷۴ هزار و ۲۶۳ متر مربع احداث می‌شود که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این طرح از تکنولوژی ماشین‌آلات اروپا استفاده می‌کند و تاکنون ۲۰ درصد از تجهیزات مورد نیاز آن خریداری شده است.

این طرح که در راستای تکمیل زنجیره‌ای تولید در صنعت نساجی کلید خورده است، حجم سرمایه ارزی آن ۳۱ میلیون یورو برآورد شده و کل مبلغ سرمایه‌گذاری آن ۸۸۳ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: سرمایه گذاری موتور محرک در این شرکت است و برای فعالسازی آن از ظرفیت های خالی موجود که تاکنون مورد غفلت واقع شده است، استفاده می کنیم.

صمد بهزاد ۷ فروردین در دیدار نوروزی با فرماندار پارس آباد گفت: مذاکرات اولیه برای راه اندازی ۲۴ جایگاه دام سبک به ظرفیت ۱۰۰ هزار رأس با مشارکت بخش خصوصی، احداث باغ جدید در اراضی دیم بخش ۸ زراعی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و توافق ضمنی برای ایجاد مرکز شناسایی سرطان و راه اندازی بزرگترین و تکمیل ترین بیمارستان منطقه و شمالغرب جهت غربالگری سرطان، دیالیز و دیابت در بیمارستان شهرک شهید آیت الله غفاری انجام گرفته و در حال پیگیری است.

وی افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، موضوع مردمی سازی فعالیت ها را با پشتکار و ممارست پیگیری خواهیم کرد.

برنامه های خوبی در شرکت کشت و صنعت مغان در حال اجراست

جابر جهان بین، فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار نوروزی تصریح کرد: برنامه های خوبی در این بنگاه اقتصادی در حال اجراست و ما نیز با اعتقاد به توانمندی های مدیریت شرکت، نهایت حمایت را در جهت تحقق پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی به عمل می آوریم و معتقدیم اگر کوچکترین خللی در فعالیت های این شرکت بوجود بیاید، خسارت های آن متوجه مردم، دولت و نظام می شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: طرح های زیادی در منطقه توسط دولت سیزدهم پیگیری می شود که حاکی از ظرفیت های بالای شهرستان در زمینه سرمایه گذاری است و با اجرایی شدن پروژه ها، آینده درخشانی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان