Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان فریمان بیان داشت: رژیم صهیونیستی و آل سعود در جنایات خود یک نقطه اشتراک دارند و آن این است که برای جنایات و اقدامات وحشیانه خود پشتوانه مذهبی ایجاد می کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با حضور خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی از المپیک گفت: ما یک فهرستی اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

دهقان اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری شود.

وی ادامه داد: البته چون ما دولت رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

کد خبر 6100190

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • غزه، نماد شرافت و عزت است/این بار نیز مقاومت پیروز خواهد شد
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است