Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار همدان با بیان اینکه طرح پیاده راه‌سازی میدان امام(ره) و خیابان اکباتان همدان نیازمند بررسی‌های بیشتر است گفت: طرح پیاده راه خیابان بوعلی با موفقیت همراه بود اما اجرای طرح پیاده راه در میدان مرکزی و خیابان اکباتان متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی تعالی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان اظهار داشت: در مورد طرح پیاده راه شدن میدان امام(ره) و خیابان اکباتان شکی نیست که این طرح بسیار مهم بوده و فرصتی برای جذب گردشگری در استان است ضمن اینکه اجرای این طرح در خیابان بوعلی نیز موفقیت آمیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعالی بیان کرد: در گذشته افرادی نسبت به اجرای طرح پیاده‌راه کردن خیابان بوعلی انتقاد داشتند اما با اجرای آن ابراز رضایتمندی حاصل شد که امیدواریم طرح پیاده‌راه‌سازی میدان امام و خیابان اکباتان نیز با در نظر گرفتن همه جوانب اجرایی شود چرا که این طرح متفاوت تر از طرح خیابان بوعلی است.

فرماندار همدان با بیان اینکه شواهد گویای این است که اجرای فاز دوم طرح پیاده‌راه‌سازی در عرصه اجتماعی مشکلاتی را ایجاد می‌کند گفت: این طرح نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد و پیوست‌های لازم باید در آن دیده شود ضمن اینکه باید نشست کارشناسی شده با اصناف برگزار شود و با موضوعات اقناعی کار را پیش برد.

تعالی اظهار داشت: در اجرای این طرح باید حل مشکلات ترافیکی و مسائل مربوط به اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها دیده شود ضمن اینکه موضوعات راهنمایی و رانندگی مهم است همچنین باید با دستفروشان و پرنده‌فروشان خیابان اکباتان نیز جلساتی برگزار کرد و موافقت آنها را از اجرای طرح به دست آورد.

وی افزود: در راستای تأمین اعتبارات نیز باید مطمئن شد و نباید به وعده‌ها امیدوار شد چراکه پروژه پلی که در میدان سپاه زده شد مدتی به خاطر مشکل اعتبار متوقف شده بود.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اهمیت به سرعت در آغاز کار بیان کرد:‌ در جابه‌جایی آهن‌فروشان خیابان اکباتان گفته می‌شود که مصوبه ماده 5 گرفته شود در حالی که وقتی طرح اجرا می‌شود باید تکلیف این اصناف نیز مشخص شود؛ ضمن اینکه آیا آماده‌سازی مکان مشخص شده است؟

وی با بیان اینکه به طور طبیعی با اجرای این طرح یکی از معترضان؛ صنف آهن‌فروش‌ها هستند، تصریح کرد: باید جلسه‌ای برگزار شود که دسترسی آسان آنها در این منطقه میسر باشد، هر چند معتقدیم باید آهن‌فروش‌ها از مکان فعلی جمع شوند چراکه در اطراف تپه باستانی قرار دارند.

تعالی با اعلام اینکه در اجرای طرح از شهرداری پشتیبانی می‌کنیم مطرح کرد: اما در حوزه‌های اجتماعی نگرانی داریم و امیدواریم شهرداری در مدت زمان 10 روز با برگزاری جلسات مختلف به جمع‌بندی مورد نظر برسد چراکه وجود چارچوب مشخص در اجرای طرح ضروری است.

فرماندار همدان اظهار داشت: در ابتدا بهتر است تا پیاده راه‌سازی میدان امام (ره) انجام شود تا پیوست‌های طرح خیابان اکباتان ارائه شود و ارائه پیوست‌ها در مدت زمان 10 روز انجام شود.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد