Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، جمعه شب 29 اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر غرق شدن دو نفر در کانال آب کشاورزی روستای دارالسرور در شهرستان آبیک واصل شد که موضوع را از مسؤول ایستگاه آتش‌نشانی آبیک جویا شدیم و مقرر شد تا زمان اعلام خبر موثق، فعلاً خبری کار نشود.

موضوع گذشت و اخباری بر روی خروجی برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفت که پسر بچه‌ای هشت ساله به همراه عموی خود در کانال آب کشاورزی روستای دارالسرور شهرستان آبیک غرق شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای صحت و سقم ماجرا موضوع را از مسؤولان استان قزوین و چند تن از مسؤولان شهرستان آبیک پیگیری کردیم و مشخص شد فرد غرق شده در کانال آب کشاورزی روستای دارالسرور یک جوان 28 ساله است.

از چگونگی غرق شدن جوان ناکام دارالسروری خبر موثقی دریافت نکردیم اما اقوام وی طی پیامی درج خبر واقعی از چگونگی نحوه غرق شدن و فوت این جوان را خواستار شدند که در ادامه گزارش می‌آید.

در پیام واصله از اقوام غریق 28 ساله اهل روستای دارالسرور از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک آمده است: روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری جوانی 28 ساله از روستای دارالسرور شهرستان آبیک استان قزوین که به همراه همسر خود برای گرفتن عکس به باغ پدری خود که در نزدیکی کانال آب، از سد زیاران به دشت قزوین در جریان است، رفته و بعد از مدتی هوس به آب تنی می‌کند که متأسفانه با لیز خوردن پای جوان به داخل کانال آب پرت شده و نتوانسته از سرمای بیش از حد آب و جریان شدید آب دوام بیاورد و بعد از مدت کوتاهی غرق شده است.

پس از جستجوی بسیار توسط نیروهای نجات غریق که متأسفانه بی‌نتیجه بود، شب دوم خرداد ماه سال جاری دستور قطع آب کانال مادر کشاورزی از سوی استاندار قزوین أخذ شد و صبح روز چهارشنبه سوم خرداد ماه پس از گذشت حدود 6 روز آب این کانال به مدت چهار تا پنج ساعت قطع شد و ظهر همین روز با جست‌وجوی نیروهای محلی، عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و عوامل حاضر در محل (آتش‌نشانی و نیروهای شرکت آب منطقه‌ای قزوین) کشف شد،شایان ذکر است که جسد را خود اهالی روستا پیدا کرده و از داخل کانال بیرون کشیده‌اند.

با توجه به فریبنده بودن ظاهر آب کانال کشاورزی و سرعت و حجم بسیار بالای آب آن که مبدأ آن از سد زیارانآغاز و به سمت تاکستان ادامه دارد، هر ساله جان تنی چند از شهروندان آبیکی و مسافران را می‌گیرد که با توجه به تأکیدات مسؤولان استان قزوین و شهرستان آبیک و نصب تابلوهای هشداردهنده مبنی بر ممنوع بودن شنا و خطر مرگ می‌طلبد که مردم دقت بیشتری داشته باشند و از شنا کردن و عکس گرفتن در کانال‌های آب کشاورزی و سد زیارانو مسیرهای رودخانه زیاران به طور جدی خودداری کنند.

هنوز یادمان نرفته است طی سال‌های اخیر دختر و پدری، پسر دانشجوی تک فرزند خانواده، دختر دانشجو، مادر خانواده و نمونه‌های دیگری از این دست در سد زیاران و رودخانه‌های در مسیر این سد به هر دلیل و وقوع حادثه‌ای جان خود را از دست داده‌اند و موجب تأثر و ناراحتی قلب مردم شهرستان آبیک و عزادار شدن خانواده‌های خود شده‌اند؛ پس بیایید برای همیشه از شنا کردن و عکس گرفتن در کنار کانال‌های آب کشاورزی و سد زیاران و رودخانه‌های مسیر این سد پرهیز کنیم.

فارس

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

شفا گرفتن بازیگر معروف ایرانی در حرم امام رضا علیه السلام + عکس

هدف جوان 24 ساله و متاهل نهاوندی از حلق آویز کردن خود چه بود؟!

آنقدر مائده را می خواستم که هر کاری علیه شوهرش انجام دادم حتی..

روحانی جان دختری جوان را نجات داد +عکس

روایت دختر10 ساله از کار کثیفی که بر سر مادرش آمد!

ببینید دستفروشان چه بلای خونینی سر یک شهربان شهرداری آورده اند؟!+ عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس