Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با خروج از این توافقنامه آماده خواهد بود تا مذاکرات جدیدی را برای پیوستن دوباره تحت شرایط ویژه ای که منافع کشورش را تضمین کند، آغاز کند. به گزارش گروه بین‌المللخبرگزاری میزان،دونالد ترامپ دقایقی پیش اعلام کرد که این کشور رسما فرایند خروج از توافق آب و هوایی پاریس را آغاز می کند.ترامپ با این توجیه که عضویت در توافقنامه آب و هوایی به ضرر اقتصاد کشورش خواهد بود و قادر به دستیابی به اهداف این توافقنامه نیز نخواهد بود، خروج آمریکا را از این توافقنامه اعلام کرد و گفت: از همین امروز کشورش اجرای مفاد این توافقنامه را متوقف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال افزود: با خروج از این توافقنامه آماده خواهد بود تا مذاکرات جدیدی را برای پیوستن دوباره تحت شرایط ویژه ای که منافع کشورش را تضمین کند، آغاز کند.ترامپ مدعی شد که توافق قبلی سبب کاهش درآمد های آمریکا در حوزه های مختلف اقتصادی و تجاری از جمله تولید سیمان، آهن، فولاد، زغال سنگ گاز طبیعی شده که در مجموع تاکنون سه هزار میلیارد دلار زیان اقتصادی برای آمریکا به بار آورده و باعث از میان رفتن 6 میلیون و 500 هزار شغل در این کشور شده است.توافق فوق در سال 2015 میلادی در پاریس به امضای 190 کشور جهان رسید. باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده این توافق را امضا کرده بود.ترامپ دیروز در پیامی توئیتری اعلام کرده بود که ساعت 3 پنجشنبه (به وقت محلی) تصمیم خود را درخصوص این توافق اعلام خواهد کرد؛ اما ماهیت تصمیم خود را فاش نکرده بود.
وی در دوران رقابت های انتخاباتی وعده داده بود که از توافق پاریس خارج خواهد شد، چرا که این توافق باعث از میان رفتن فرصت های شغلی در آمریکا می شود.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!