Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: یک میلیارد ریال اعتبار در پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر قوچان هزینه شده است.

سعید فکور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قوچاناظهار داشت: مراحل اجراییطرح خادم با عنوان خانواده آماده در مخاطرات از سال 95 در کشور شروعشده است کهاجرای آن به نوعییک بیدار باش برایخانواده‌های ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه طبق بررسی‌های انجام شده میزان آمادگی خانواده‌های ایرانی در حوادث از 100 درصد تنها 9 درصد بوده که با توجه به این موضوع برنامه‌ریزی در قالب یک طرح 5 ساله برای آموزش خانواده‌ها و رساندن این عدد به 30 درصد در نظر گرفته شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح خادم،حدود هزار خانواربا توجه به نوع آسیب‌های ممکن با همکاری شهرداری قوچان شناسایی شدند که این طرحتوسط 23 داوطلب در حال اجرا است.

فکور با انتقاد از عدم برگزاری کارگروه آموزش همگانی در شهرستان تاکید کرد: هر چند با اقدامات صورت گرفته و اجرای طرح خادم امیدواریم آمادگی خانوادها به 30 درصد افزایش یابد لیکن طرح خادمتنها یک مبحث از 15 مبحث آموزشیلازم خانواده‌ها است بنابراین تشکیل منظم کارگروه آموزش همگانی در شهرستان می‌تواند تاثیر بسزایی در این روند داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع تصادفات جاده ای در شهرستان قوچان ادامه داد: متاسفانه 70 درصد از تصادفات شهرستان در محور قوچان به فاروج و حدفاصلروستاهای فیلاب تا یوسف آبادرخ می‌دهدهرچند نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده و هنوز اقدام جدی در این زمینه انجام نشده است که نیاز به توجه بیشتر دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان افزود:در راستای خدمت‌رسانی بهتر در محور باجگیران این شهرستان نیز با همکاری خوب مدیر کل یک عدد کانکس از محل مدیریت بحران استانتهیه و تجهیز شد و با آموزش یک تیم آقا و خانم جهت خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر در روستای امام قلیباجگیران مستقر شده است.

فکور در ادامه با اشاره به اعتبارات عمرانی جمعیت هلال احمر قوچان خاطرنشان کرد: در سال گذشته در حدود 100 میلیون توماناعتبار عمرانی در جمعیت هلال احمر قوچان هزینه شده و در پروژه مجتمعچهارراه تربیت این شهرستان به رغم مصوب شدندو اعتبار500 میلیون تومانیدر سال 94 و 700 میلیون تومانی در سال 95 متاسفانههنوز اعتباری در این زمینه تخصیص داده نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه ساخت سوئیت‌هایرفاهی با ظرفیت خواب 60 نفره این جمعیت پیشرفت 95 درصدی دارد که با تکمیل آن و سایر ظرفیت‌های موجود آمادگی برگزاری دوره های اموزشی در سطح استانی و کشوری در شهرستان قوچان ایجاد می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در پایان خاطرنشان کرد: تملک زمین‌های دو پایگاه امداد و نجات امامزاده ابراهیم شهرکهنه و آلماجق از اولویت‌های کاری این جمعیت در شهرستان قوچان است و همچنین با کمک خیرین قوچانی تعداد 200 بسته غذایی به ارزش هر کدام 60 هزارتومانبه مناسبت ماه مبارک رمضانتهیهشده که در بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P36447/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد