Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اوباما در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته: «کشورهایی که در توافق پاریس باقی ماندند، از مشاغل و صنایعی که در آینده ایجاد می‌شود، بهره خواهند برد.» به گزارش گروه بین‌المللخبرگزاری میزان،«باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا که توافق پاریس در زمان دولتش امضاء شده بود، دقائقی پس از اعلام خبر خروج آمریکا از این توافق از «دونالد ترامپ» انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«دونالد ترامپ» دقائقی پیش در کاخ سفید در برابر جمعی از سیاسیون کشورش رسماً خبر خروج آمریکا از توافق مقابله با تغییرات آب و هوایی را اعلام کرد.

اوباما در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته: «کشورهایی که در توافق پاریس باقی ماندند، از مشاغل و صنایعی که در آینده ایجاد می‌شود، بهره خواهند برد.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه گفته: «اعتقاد دارم که آمریکا میبایست در مقام رهبری این جمع (کشورهای پیوسته به توافق پاریس) باشد ولی حتی در غیاب رهبری آمریکایی و در زمانی که این دولت به جمع کوچک کشورهایی نافی آینده پیوسته، اعتقاد راسخ دارم که ایالات، شهرها و کسب و کار آمریکایی کماکان راه را ادامه خواهند داد و از کودکانمان و سیاره‌مان حفاظت خواهند کرد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۱۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه