Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، جدیدترین گزارش ها از کیفیت انواع خودرو نشان می دهد، خودروهای تک ستاره همچنان در این رتبه درجا زده و تغییری در کیفیت آنها به وجود نیامده است.

مطابق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران، در اردیبهشت ماه 1396 تعداد 64219 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهای تولیدی در کشور در این ماه شامل 42 مدل خودرو در گروه سبک و 7 مدل در گروه سنگین می باشد.

گروه سبک

بخش وانت:

در این بخش، تمامی خودروها با اخذ یک ستاره کیفی پایین ترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بخش سورای :

در این بخش، در سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان خودروهای نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی75 تا 100 میلیون تومان خودروهای هیوندای i20 و کیا سراتو، در سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان خودروی هیوندای i10 و در سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای رنو ساندرو ، تندر 90 اتوماتیک و پارس تندر با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

براساس این ارزیابی خودروهای پژو پارس، 405 خراسان، پارس مازندران، پژو پارس فارس، سمند تبریز، ام وی ام 110 مدل اس، تیبا2 ،131X ، 132 X ، 111X در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان همچنان تک ستاره هستند و تغییری در کیفیت آنها به وجود نیامده است.


گروه سنگین:

در این بخش،خودروهای کشنده ولوو FH500 و کشنده ولوو FH460 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

در بخش مسافری نیز خودرویی در این ماه تولید نشده است.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد