Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@06:12:52 GMT

پربازیگر‌ترین فیلم سال 96 همچنان نمی‌فروشد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۰۲۸۳

پربازیگر‌ترین فیلم سال 96 همچنان نمی‌فروشد

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم نهنگ عنبر2 برای سومین هفته متوالی منتشر شد. این فیلم طی 21 روز گذشته نزدیک به 9 میلیارد تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم‌های گشت2، برادرم خسرو، ویلایی‌ها و تیک آف رتبه‌های دوم تا پنجم جدول فروش را در اختیار گرفته‌اند. از نکات بارز جدول فروش این هفته از سینمای ایران می‌توان به افزایش فروش فیلم ویلایی‌ها نسبت به هفته گذشته اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در ژانر دفاع مقدس و بازی تحسین برانگیز ثریا قاسمی این روزها با استقبال خوبی مواجه شده است.

آشوب

فیلم سینمایی آشوب پر بازیگرترین فیلم این روزهای سینمای ایران برخلاف انتظارها نتوانست در هفته دوم نیز با اسقبال خوبی مواجه شود. این فیلم با وجود تبلیغات فراوان همچنان در رتبه‌های پایینی جدول به سر می‌برد.

نهنگ عنبر 2

فروش هفتگی: 2,620,852,000 تومان

فروش کلی: 8,581,195,000 تومان

نویسنده و کارگردان: سامان مقدم

بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده

خلاصه داستان فیلم: این فیلم در مقطع زمانی نهنگ عنبر می گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است.

گشت 2

فروش هفتگی: 344,366,000 تومان

فروش کلی: 19,423,368,000 تومان

نویسنده: مهدی محمدنژادیان، سعید سهیلی

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، فاطمه شکری

خلاصه داستان فیلم: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در‌پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند.

برادرم خسرو

فروش هفتگی: 296,441,000 تومان

فروش کلی: 699,084,000 تومان

نویسندگان: احسان بیگلری، پریسا هاشم پور

کارگردان:احسان بیگلری

بازیگران: شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی

خلاصه داستان فیلم: برادرم خسرو با محوریت قرار دادن شیزوفرنی به عنوان به عنوان یک بیماری روحی، داستان دو برادر را روایت می‌کند که در رابطه خود دچار مشکل شده‌اند.

ویلایی‌ها

فروش هفتگی: 129,350,000 تومان

فروش کلی: 324,618,000 تومان

نویسنده: منیر قیدی، ارسلان امیری

کارگردان: منیر قیدی

بازیگران: طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی

خلاصه داستان فیلم : در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده اند...

تیک آف

فروش هفتگی: 93,324,000 تومان

فروش کلی: 978,623,000 تومان

نویسنده و کارگردان: احسان عبدی پور

بازیگران: مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم

خلاصه داستان فیلم : در پایان جشنی شبانه، زندگی چهار دختر و پسر، به سمت غریبی سر کج می‌کند. هیجان. شوخی شوخی و بازی بازی، راه می‌افتند تا از عقده‌های چندساله شان کام بگیرند. شوخی تا سرحد جنون. هر شرطی بجز مرگ.

فیلم‌های آشوب با 69,986,000 تومان؛ خوب بد جلف با 64,449,000 تومان و ماجرای نیمروز با 38,501,000 تومان و نقطه کور با 14,336,000 تومان فروش رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش سینمای ایران را در اختیار دارند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)

شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی‌های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش عصر ایران، پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى آغاز شد. در این توافق نامه که به امضاى سامان فیروزى مدیرعامل کرمان موتور و شادى ملکى سرپرست تاکسى رانى شهر تهران رسید، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرحج ایگزینى ثبت نام نمایند.



در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

جدول فروش به شرح زیر می‌باشد


براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E ۵۰ A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می‌باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می‌توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول